22.10.18, 09:00
Polsat rozpoczyna kampanię z użyciem gry mobilnej
Grupa Polsat rozpoczęła kampanię opartą o mobilną grę zręcznościową – Graliga.pl.
Graliga.pl to gra zręcznościowa Grupy Polsat, związana z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA. Jej mechanizm opiera się o zasadę „zapamiętaj i powtórz”: użytkownik ma za zadanie odtworzyć pokazaną wcześniej sekwencję ruchów. Produkcja dostępna jest na telefonach komórkowych. Dla najlepszych Polsat przewiduje nagrody. Współtwórcą koncepcji jest TCC Retail Marketing. Kampania potrwa do 17 grudnia br.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze