20.11.18, 23:00
140 tys. polskich kibiców oglądało mistrzostwa gry League of Legends
Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, który rozpoczął się 1 października a zakończył 3 listopada 2018 r. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. polskich widzów. Organizatorem transmisji z Worldsów było Fantasy Expo, które zrealizowało ją ze studia esportowego w Krakowie.
Polskich widzów w największym stopniu przed monitory i na kanał Nervariena w Twitch.tv przyciągały mecze Marcina “Jankosa” Jankowskiego. Maksymalna liczba oglądających rywalizację w jednym momencie osiągnęła wynik blisko 50 tys. Jednocześnie 20 października br., czyli podczas ćwierćfinału Mistrzostw Świata League of Legends, transmisję obejrzało blisko 140 tys. unikalnych widzów.
Z okazji turnieju Old Spice przygotowało dwie reklamy z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim i Damianem “Nervarienem” Ziają. Natomiast Predator - marka gamingowa Acer - przygotowała dla widzów ofertę sprzedażową. Allegro jest sponsorem Studia Nervarien i wspiera wszystkie transmisje nadawane z Krakowa.
Riot Games zapowiedziało, że kolejne Mistrzostwa Świata League of Legends odbędą się w Europie, a na finałową arenę wybrano paryskie Accor Hotels, która może pomieścić do 20 tysięcy widzów.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze