17.11.18, 21:00
Nuka-Cola – napój z uniwersum Fallouta – zostanie wyprodukowany z okazji premiery nowej części serii
Polski oddział MediaCom Beyond Advertising jest pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry „Fallout 76”, w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała Nuka-Colę, wirtualny napój występujący w uniwersum „Fallouta”.
Polski oddział MediaCom Beyond Advertising jest autorem całego pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, jak również nadzoruje cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję napoju. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.
Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli, której będzie można spróbować wyłącznie na evencie premierowym gry „Fallout 76” mającym miejsce 15 listopada w New Meta e-sports Bar w Warszawie. Podczas eventu będzie można zagrać w nową produkcję Bethesdy i napić się Nuka-Coli. Akcję wesprą influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz.
Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising. Całość odbywa się przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry „Fallout 76” za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze