19.11.18, 11:29

Tydzień w TV: TVP1 liderem, skok skoczków na podium

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Na pozycję lidera w grupie ogólnej wysunęła się Jedynka - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 12 do 18 listopada2018 r.

W targecie 4+ na pozycję lidera awansował kanał TVP1 (wzrost w stosunku do poprzedniego tygodnia o 1,19 p.p.). Na drugie miejsce, mimo wzrostu udziału o 0,5 p.p., spadła stacja TVN. Na trzecim miejscu pozostaje Polsat (wzrost o 0,23 p.p.). Wzrosły również udziały TVP2 (o 0,41 p.p.). Piątą stacją w zestawieniu jest TVN24 (spadek udziałów aż o 1,33 p.p.). Znacząco spadły również udziały TVP INFO (strata 1,21 p.p.), ale i Polsatu News (o 0,33 p.p.). To efekt sytuacji, kiedy tydzień temu kanały informacyjne koncentrowały się na wydarzeniach związanych z obchodami i zanotowały dużo większe zainteresowanie niż normalnie.

W grupie komercyjnej liderem pozostaje stacja TVN (wzrost udziału o 0,62 p.p.). Drugie miejsce zajmuje Polsat (wzrost o 0,13 p.p.), a na trzecie awansował kanał TVP1 (wzrost aż o 1,36 p.p.) . Bardzo dobre wyniki osiągnęły m.in. takie kanały tematyczne jak: Comedy Central, TVN Turbo czy TVP Sport.

Najpopularniejszym programem w grupie ogólnej pozostaje bez zmian serial "M jak miłość". Odcinek wyemitowany 13 listopada w TVP2 obejrzało prawie 5,9 mln widzów. Drugie miejsce zajmuje reality show "Rolnik szuka żony" (aż 4,2 mln widzów). Trzecie miejsce należy do skoczków narciarskich. Niedzielną transmisję oglądało średnio 4,13 mln widzów (przy wysokich udziałach TVP1 - 29,19 proc.). Tego dnia dużą widownię zgromadził "Teleexpress" - aż 3,6 mln widzów. Również w niedzielę "Fakty" (TVN) zgromadziły bardzo dużą widownię - aż 3 3,51 mln widzów. W TOP 20 znalazł się także film dokumentalny „Niepodległość”, którego powtórkę wyemitowała TVP1. Obejrzało go 2,38 mln widzów.

W targecie 16-49 liderem był serial "M jak miłość " (2,06 mln widzów i aż 34,62 proc. udziału w runku). Drugie w zestawieniu były "Fakty" (1,48 mln widzów), a trzecie miejsce zajął reality show "Rolnik szuka żony". W tej grupie również popularny był nie tylko Puchar Świata w skokach narciarskich , ale także mecz towarzyski piłki nożnej Polska - Czechy.

W TOP 20 znalazły się tylko dwie propozycje Polsatu - "Wydarzenia" oraz "Nasz nowy dom". TVN ulokowała w zestawieniu aż osiem propozycji, TVP1 sześć programów, a TVP2 zaledwie cztery propozycje.

Udział stacji TV, target 4+ 

  05-11-2018 - 11-11-2018 12-11-2018 - 18-11-2018
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVP1 606 029 9,20% 723 011 10,39%
TVN 636 718 9,66% 699 921 10,06%
Polsat 631 671 9,59% 683 345 9,82%
TVP2 532 236 8,08% 591 031 8,49%
TVN24 375 129 5,69% 303 292 4,36%
TV4 302 238 4,59% 302 086 4,34%
TVN7  209 299 3,18% 239 256 3,44%
TVP INFO  290 585 4,41% 223 624 3,21%
TV PULS  233 317 3,54% 219 029 3,15%
TTV - Twoja Telewizja 125 026 1,90% 147 201 2,12%
Puls 2 123 584 1,88% 123 552 1,78%
TV6 100 039 1,52% 101 409 1,46%
Polsat2 96 593 1,47% 94 873 1,36%
TVP Seriale 82 074 1,25% 90 746 1,30%
TVP ABC 81 534 1,24% 84 545 1,21%
TVP Sport 66 552 1,01% 78 796 1,13%
Stopklatka 62 917 0,95% 70 345 1,01%
Polsat News 78 717 1,19% 59 938 0,86%
Super Polsat  57 199 0,87% 58 492 0,84%
Fokus TV 56 410 0,86% 57 483 0,83%

Udział stacji TV, target 16-49 

  05-11-2018 - 11-11-2018 12-11-2018 - 18-11-2018
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 307 402 12,69% 350 701 13,31%
Polsat 254 718 10,52% 280 552 10,65%
TVP1 142 197 5,87% 190 467 7,23%
TVP2 165 197 6,82% 184 918 7,02%
TV4 100 297 4,14% 106 441 4,04%
TVN7  88 810 3,67% 99 992 3,79%
TV PULS  100 658 4,16% 90 591 3,44%
TTV - Twoja Telewizja 68 197 2,82% 78 747 2,99%
TVN24 81 144 3,35% 58 030 2,20%
Puls 2 56 964 2,35% 54 526 2,07%
TVP Seriale 35 450 1,46% 40 781 1,55%
TV6 36 777 1,52% 39 607 1,50%
TVP ABC 32 085 1,33% 36 859 1,40%
Comedy Central 27 645 1,14% 32 216 1,22%
TVN Turbo 30 687 1,27% 31 937 1,21%
Polsat2 30 450 1,26% 29 875 1,13%
TVP INFO  39 258 1,62% 27 892 1,06%
Super Polsat  26 888 1,11% 25 322 0,96%
TVN Style 20 718 0,86% 25 138 0,95%
TVP Sport 22 525 0,93% 24 956 0,95%

TOP 20 najpopularniejsze programy w targecie 4+ 

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2018-11-13 20:55 - 21:39 5 865 654 37,42%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2018-11-18 21:17 - 22:03 4 195 986 26,91%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH WISLA TVP1 2018-11-18 14:59 - 16:42 4 128 651 29,19%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2018-11-14 20:55 - 21:43 3 730 848 25,26%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/   TVP1 2018-11-18 15:56 - 15:59 3 694 966 25,96%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2018-11-15 20:46 - 21:27 3 619 064 22,97%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2018-11-13 20:10 - 20:34 3 596 072 22,77%
TELEEXPRESS   TVP1 2018-11-18 17:00 - 17:14 3 576 828 23,99%
FAKTY   TVN 2018-11-18 19:00 - 19:21 3 506 984 21,49%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2018-11-13 21:48 - 21:53 3 174 953 23,44%
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./   TVP1 2018-11-15 21:40 - 22:26 3 017 164 22,15%
MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ POLSKA - CZECHY TVP1 2018-11-15 17:53 - 19:57 3 014 686 21,30%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2018-11-17 19:59 - 21:50 2 913 140 19,12%
WYDARZENIA   Polsat 2018-11-18 18:50 - 19:16 2 643 000 16,48%
WIADOMOŚCI   TVP1 2018-11-18 19:30 - 20:00 2 598 901 15,23%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2018-11-12 20:42 - 20:46 2 539 809 14,98%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2018-11-18 19:29 - 19:32 2 430 433 14,37%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-18 20:00 - 21:28 2 387 312 14,12%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2018-11-18 19:46 - 19:59 2 381 328 13,89%
NIEPODLEGŁOŚĆ /FILM DOK.POL./   TVP1 2018-11-18 17:29 - 18:55 2 381 045 15,63%

TOP 20 najpopularniejsze programy w targecie 16-49

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2018-11-13 20:55 - 21:39 2 063 003 34,62%
FAKTY   TVN 2018-11-18 19:00 - 19:21 1 483 052 23,25%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2018-11-18 21:17 - 22:03 1 430 601 21,36%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH WISLA TVP1 2018-11-18 14:59 - 16:42 1 407 475 25,67%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/   TVP1 2018-11-18 15:56 - 15:59 1 263 391 22,95%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-18 20:00 - 21:28 1 250 266 18,55%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-15 21:30 - 22:29 1 214 540 21,66%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2018-11-18 19:29 - 19:32 1 212 120 18,24%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2018-11-14 20:55 - 21:43 1 162 407 21,05%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2018-11-13 21:48 - 21:53 1 160 058 21,79%
TOP MODEL /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-12 21:31 - 22:28 1 134 501 18,27%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2018-11-12 20:10 - 20:35 1 092 708 16,14%
WYDARZENIA   Polsat 2018-11-18 18:50 - 19:16 1 087 075 17,31%
TELEEXPRESS   TVP1 2018-11-18 17:00 - 17:14 1 065 969 18,49%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2018-11-18 19:46 - 19:59 1 052 392 15,87%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2018-11-15 20:46 - 21:27 1 036 597 16,81%
MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ POLSKA - CZECHY TVP1 2018-11-15 17:53 - 19:57 1 026 582 20,02%
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./  Polsat 2018-11-15 20:06 - 21:05 992 801 16,45%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2018-11-17 19:59 - 21:50 988 832 17,21%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2018-11-13 20:15 - 20:50 976 701 17,15%

źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla. Wszystkie relacje i wejścia na żywo ze Sztokholmu i Oslo prezentowane będą w TVP Nauka. Widzowie TVP Kultura będą mogli obejrzeć ceremonię ogłoszenia laureata w dziedzinie literatury, a widzowie TVP Historia – Pokojowej Nagrody Nobla. 
08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3