20.11.18, 18:00
K2 Media obsługuje jesienną kampanię marki ESET
K2 Media realizuje kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych. Działania poprzedził etap testów kreacji. Zebrane dane pozwoliły na zwiększenie skuteczność komunikacji.
Kształt i forma kampanii „Skupiam się na firmie, a nie na ochronie antywirusowej. Od tego jest ESET” ustalone zostały na podstawie wniosków, płynących z badań jakościowych, zrealizowanych z reprezentantami grupy docelowej oraz z resellerami rozwiązań antywirusowych w Polsce.
K2 Media poprowadzi obsługę mediową do końca 2018 r. Agencja koordynowała także prace kreatywne. Za obszar kreatywny trwającej kampanii odpowiada agencja digitalowa Artegence. Kampania kierowana jest do właścicieli małych i średnich firm i bazuje na sloganie „od tego jest ESET”. Realizowane działania to efekt przetargu, który rozstrzygnięto w połowie sierpnia br.
Kampania obejmuje radio, prasę i digital (display i video). Całość uzupełniają mailingi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze