23.11.18, 10:00
Gwiazda czy czubek? Robert Górski i Mikołaj Cieślak w świątecznej kampanii Orange na Kartę
16 listopada br. wystartowała świąteczna kampania reklamowa Orange na kartę. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Bohaterami kampanii są ponownie Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy promują przygotowaną specjalnie na święta ofertę Orange na Kartę: 200 zł na start, czyli 200 zł na rozmowy.
Historia jest kontynuacją kampanii w ramach platformy „Możemy się różnić, ale zawsze znajdziemy coś, co nas zbliża”. W nowej reklamie telewizyjnej, artyści kabaretowi uchwyceni zostali w sytuacji ubierania świątecznej choinki. Przedmiotem ich sporu staje się ozdoba, która ma zwieńczyć drzewko – gwiazda lub czubek. Sprzeczka jednak szybko się kończy, ponieważ panowie dochodzą do wniosku, że jest to zupełnie nieistotne. Ważne jest to, co znajdzie się pod choinką, zwłaszcza, jeśli tym prezentem jest 200 zł w Orange na Kartę.
Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję, digital oraz internet. Po stronie Leo Burnett Warszawa za kreację kampanii odpowiada zespół w składzie: Magda Suszczyńska, Art Director, Michał Adamczyk, Copywriter oraz Sylwia Rękawek-Michoń, Creative Group Head. Opiekę nad przebiegiem kampanii sprawuje Client Service team: Małgorzata Bęczkowska, Client Service Director, Agnieszka Makarewicz, Account Manager i Przemysław Orszulik, Account Executive
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze