24.11.18, 19:00
Avon przeciw przemocy niefizycznej w kampanii #ZmieńMyślenie
Avon z okazji „16 dni przeciwko przemocy wobec kobiet i dziewcząt” organizuje kampanię „#ZmieńMyślenie”, która uświadamia o niefizycznych formach przemocy.
Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.
Dlatego 25 listopada 2018 r. z okazji międzynarodowej akcji „16 dni przeciwko przemocy wobec kobiet i dziewcząt”, marka rozpoczyna kampanię #ZmieńMyślenie, która zwraca uwagę na cyberprzemoc, ograniczanie i kontrolę, przemoc ekonomiczną oraz nagabywanie w przestrzeni publicznej. AVON edukuje w zakresie tych czterech rodzajów zachowań, które nie zawsze są postrzegane jako przemoc i zachęca do przeciwstawienia się im. W akcji Avon podkreśla, że przemoc nie jest powiązana jedynie z fizycznym aspektem.
Filmy edukacyjne przedstawiające niefizyczne rodzaje przemocy będą dostępne na stronie internetowej stworzonej przez Avon na potrzeby akcji i w kanałach social media marki od 25 listopada 2018 r.
Komentarze