29.11.18, 15:00
Beata Grzybek-Zielińska w MSL
Z początkiem listopada br. do zespołu MSL dołączyła Beata Grzybek-Zielińska, która objęła stanowisko PR Managera. Jej głównym zadaniem będzie wzmacnianie wizerunku agencji wchodzących w skład Leo Burnett Group.
Do głównych zadań Grzybek-Zielińskiej, będzie należało kontynuowanie strategii komunikacji MSL, umacnianie jej reputacji na rynku, jak również intensyfikacja działań w kontekście budowania wizerunku oddziału Leo Burnett Warsaw i Arc. Oprócz stałych kontaktów z interesariuszami obu podmiotów, Grzybek-Zielińska będzie odpowiedzialna za regularną obecność agencji w najważniejszych wydarzeniach branżowych. Istotnym elementem działań będzie również rozwój kanałów social media – MSLGROUP Poland i Leo Burnett Warszawa.
Rolą nowego PR Managera mają być także działania z zakresu internal PR, w szczególności komunikacja z pracownikami, motywowanie ich do budowania wspólnej wartości agencji. Ważnym aspektem jej pracy ma być również pozycjonowanie ekspertów trzech firm podczas najważniejszych wydarzeń biznesowych, zwiększenie ich obecności w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Elementy Employer Brandingu, w tym najważniejszy - wzmacnanie wizerunku MSL, Leo Burnett Warsaw i Arc jako pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem, Grzybek-Zielińska realizować będzie współpracując z działem HR MSL. Ponadto, nowa PR Manager będzie aktywnie wspierać procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe, raportując bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Chief Communications Officer Publicis Communications. Wszelkie zadania na tym stanowisku Beata Grzybek-Zielińska będzie wykonywała do momentu powrotu Joanny Ignaczak z urlopu macierzyńskiego - dotychczasowej Senior PR Manager Grupy a jako członiki zespołu agencyjnego MSL, będzie także służyć wsparciem w strategicznych obszarach działalności Agencji, w tym business development.
Beata Zielińska-Grzybek z branżą marketingową związana jest od 13 lat. Wcześniej pracowała w takich agencjach jak m.in. Pegasus Pubic Relations, BJ Group oraz Green Parrot, gdzie zajmowała stanowiska managerskie. Zarządzała kompleksowymi projektami komunikacyjnymi oraz kilkuosobowymi zespołami. Kompetencje z zakresu budowania strategii komunikacji rozwijała prowadząc przez kilka lat własną Agencję (MORE PR) oraz prowadząc wiele procesów przetargowych w poprzedniuch miejscach pracy. Pracowała dla takich klientów, jak np. Bacardi-Martini Polska, Diageo, Mary Kay, Hoop Polska, BGŻ BNP Paribas Real Estate, Pinko i Amber Room. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych na Akademii im. L. Koźmińskiego na kierunku „Psychologia biznesu dla managerów” oraz „Zoopsychologii” na SGGW.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze