29.11.18, 15:00

Beata Grzybek-Zielińska w MSL

Beata Grzybek-Zielińska w MSL
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem listopada br. do zespołu MSL dołączyła Beata Grzybek-Zielińska, która objęła stanowisko PR Managera. Jej głównym zadaniem będzie wzmacnianie wizerunku agencji wchodzących w skład Leo Burnett Group.

Do głównych zadań Grzybek-Zielińskiej, będzie należało kontynuowanie strategii komunikacji MSL, umacnianie jej reputacji na rynku, jak również intensyfikacja działań w kontekście budowania wizerunku oddziału Leo Burnett Warsaw i Arc. Oprócz stałych kontaktów z interesariuszami obu podmiotów, Grzybek-Zielińska będzie odpowiedzialna za regularną obecność agencji w najważniejszych wydarzeniach branżowych. Istotnym elementem działań będzie również rozwój kanałów social media – MSLGROUP Poland i Leo Burnett Warszawa.

Rolą nowego PR Managera mają być także działania z zakresu internal PR, w szczególności komunikacja z pracownikami, motywowanie ich do budowania wspólnej wartości agencji. Ważnym aspektem jej pracy ma być również pozycjonowanie ekspertów trzech firm podczas najważniejszych wydarzeń biznesowych, zwiększenie ich obecności w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Elementy Employer Brandingu, w tym najważniejszy - wzmacnanie wizerunku MSL, Leo Burnett Warsaw i Arc jako pożądanego pracodawcy wśród konsultantów  z wieloletnim doświadczeniem, Grzybek-Zielińska realizować będzie współpracując z działem HR MSL. Ponadto, nowa PR Manager będzie aktywnie wspierać procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe, raportując bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Chief Communications Officer Publicis Communications. Wszelkie zadania na tym stanowisku Beata Grzybek-Zielińska będzie wykonywała do momentu powrotu Joanny Ignaczak z urlopu macierzyńskiego - dotychczasowej Senior PR Manager Grupy a jako członiki zespołu agencyjnego MSL, będzie także służyć wsparciem w strategicznych obszarach działalności Agencji, w tym business development.

Beata Zielińska-Grzybek z branżą marketingową związana jest od 13 lat. Wcześniej pracowała w takich agencjach jak m.in. Pegasus Pubic Relations, BJ Group oraz Green Parrot, gdzie zajmowała stanowiska managerskie. Zarządzała kompleksowymi projektami komunikacyjnymi oraz kilkuosobowymi zespołami. Kompetencje z zakresu budowania strategii komunikacji rozwijała prowadząc przez kilka lat własną Agencję (MORE PR) oraz prowadząc wiele procesów przetargowych w poprzedniuch miejscach pracy. Pracowała dla takich klientów, jak np. Bacardi-Martini Polska, Diageo, Mary Kay, Hoop Polska, BGŻ BNP Paribas Real Estate, Pinko i Amber Room. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych na Akademii im. L. Koźmińskiego na kierunku „Psychologia biznesu dla managerów” oraz „Zoopsychologii” na SGGW.

Komentarze

Powiązane

18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.