03.12.18, 11:41

Cisi bohaterowie światłowodowej rewolucji. Ćwierć wieku firmy Mantar

Fot.: materiały prasowe

Już od 25 lat produkty firmy Mantar służą rozwojowi sektora teleinformatycznego w Polsce. Metalowe szafki zapewniają z jednej strony niezawodną ochronę sieci telekomunikacyjnych i komputerowych- kablowych, światłowodowych, urządzeń elektronicznych, z drugiej funkcjonalność oraz łatwość ich budowy i użytkowania. 

Innowacyjność produktów Mantar potwierdzona wieloma patentami czyni z firmy lidera rynku Europy środkowo-wschodniej. Dzięki współpracy z najbardziej zaawansowanymi technologicznie poddostawcami produkty są odporne na korozję przez minimum 30 lat. Dodatkowo zastosowanie certyfikowanych zamków chroni sieci przez kradzieżami i dewastacją.

Na bezpieczeństwie nie można oszczędzać

Produkcja innowacyjnych szafek metalowych- zarówno do zastosowania wewnątrz budynków, jak i zewnętrznych- dedykowanych do budowy sieci teleinformatycznych jest filarem funkcjonowania firmy Mantar. Własne biuro projektowe pozwala szybko reagować na zmieniające się zapotrzebowania rynku.

"Posiadamy również własny system IT do zarządzania produkcją. Jego wdrożenie to szereg korzyści dla naszych klientów. Dzięki niemu wyceny produktów dokładnie odzwierciedlają koszt produkcji, a jednocześnie jest ona bardzo elastyczna i dostosowana do indywidualnych wymagań klienta, z możliwością produkcji krótkich serii włącznie" - mówi założyciel, właściciel i jednej z projektantów firmy Mantar, pan Andrzej Browarski.

Stały dialog z instalatorami sprawia, że szafki są dostosowane do konkretnego odbiorcy i łatwe w montażu i obsłudze. Z pozoru zwykła szafka może być wyposażona w zaawansowane systemy wentylacji, a nawet klimatyzacji. Automatyczne sterowanie systemów zapewnia optymalne warunki pracy niezależnie od temperatury i wilgotności.

"Stosujemy najlepsze, sprawdzone rozwiązania. Dzięki temu nasze wyroby metalowe uznawane są w branży za niezawodne. Grubsza blacha, oznacz wysoką odporność na dewastacje i włamania, ale także na niekorzystne działanie czynników atmosferycznych" - wyjaśnia pan Andrzej Browarski.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań- blachy z powłoką cynkowo- aluminiowo- magnezową Magnelis o grubości 1 i 2 mm i łączenia metoda clinczingu lub luto-spawania drutem CuSi3 jak np. w przypadku rozdzielnic światłowodowych zewnętrznych (model RSZ 72 J), szafki cechuje bardzo wysoka odporność na uszkodzenia i korozję.

Jednym z najważniejszych wyróżników szafek metalowych Mantar jest bardzo wysokiego stopnia system zabezpieczeń. Ich wytrzymałość mechaniczna sięga IK 10. Stosowane zaawansowane systemy zamków zapewniają wysoką ochronę antywłamaniową. W produktach Mantar, w zależności od przeznaczenia i wielkości szafki, montowane są zamki hermetyczne, ryglowo-dźwigniowe, trzypunktowe zamki, mające certyfikat Instytutu Mechaniki Precyzyjnej kl. A i VDA Class 1. Firma oferuje również możliwość podłączenia czujników otwierania drzwi.

"Dla konkretnej sieci zapewniamy specjalnie dedykowane kody kluczy"- tłumaczy pan Andrzej Browarski. "Na życzenie klientów możemy dostarczyć różne kody. Rozwiązanie to jest o tyle korzystne, że w przypadku zgubienia klucza, w zamkach tzw. „sejfowych” jest możliwość zmiany kodu bez wymiany samych zamków".

Szafki Mantar chronią sieci zarówno największych, jak i lokalnych dostawców Internetu w Polsce i za granicą.

Mantar jest firmą rodzinną, ze 100% kapitału polskiego. Istnieje od 1993 roku. Firma dostarcza dla sektora teleinformatycznego zaawansowane szafki metalowe zewnętrzne dedykowane dla sieci FTTx, szafki światłowodowe, przełącznice światłowodowe, telekomunikacyjne szafki mieszkaniowe, szafki wewnętrzne, szafki wzmocnione oraz pełne pakiet akcesoriów. Dzięki własnemu biuru projektowemu realizuje również indywidualne rozwiązania na konkretne zamówienie.

Komentarze

Powiązane

29.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » informacje | biznes i technologie » informacje
Grupa Polsat Plus w I kwartale 2024 r.: 184 mln zł zysku netto
Cyfrowy Polsat skupia się w ostatnim czasie, m.in. na zwiększaniu zasięgu sieci 5G Plusa, ale także na inwestycjach w zieloną energię. Spółka podsumowała wyniki finansowe obejmujące I kwartał 2024 r.
28.05.24, 14:35
| biznes i technologie » informacje
Auchan Polska i Intermarché chcą zawiązać sojusz zakupowy
Sieci handlowe Auchan Polska i Intermarché nawiązały współpracę partnerską, której celem jest utworzenie długoterminowego sojuszu zakupowego na polskim rynku. Wyrazem zawartego porozumienia jest podpisany list intencyjny, w którym obie sieci uzgodniły zamiar powołania wspólnych struktur zakupowych na najbliższych 10 lat.
25.05.24, 13:23
| biznes i technologie » informacje
Żabka uruchomi w tym roku ponad 140 sklepów sezonowych
W tym roku Żabka będzie miała ponad 140 sklepów sezonowych, czyli o blisko 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Pierwsze z nich zostały otwarte przed majówką.
21.05.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Fast foody odbijają się od dna. Wzrost ruchu o 4,7 proc.
W I kw. br. ruch w restauracjach typu fast food zwiększył się o 4,7 proc. rdr. Przy tym pizzerie rok do roku odnotowały o ponad połowę mniejszy wzrost niż lokale oferujące kanapki i dania z kurczaka. Jednocześnie liczba klientów wszystkich badanych placówek była o 4,2 proc. większa niż rok wcześniej.
16.05.24, 06:30
| biznes i technologie » informacje
SIXT Polska nawiązuje współpracę z Clear Communication Group
Firma SIXT Polska, dostawca usług mobilnych, rozpoczęła w maju br. współpracę z agencją PR Clear Communication Group. W ramach tego partnerstwa, CCG będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz wsparcie bieżących działań public relations, które obejmują zarówno komunikację korporacyjną, jak i produktową.
14.05.24, 19:30
| biznes i technologie » informacje
Agencja Lightscape partnerem IAB Polska. Współpraca na rzecz rozwoju branży marketingu cyfrowego
Z początkiem lutego br. agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm.  Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations. 
08.05.24, 06:30
| biznes i technologie » informacje
Polacy coraz chętniej sięgają po marki własne
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 p.p. rdr. i w 2023 r. przekroczyła aż 50 mld zł. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. 
03.05.24, 20:48
| biznes i technologie » informacje
Polpharma i marka Metafen stawiają na komunikację do młodych
Polska firma Polpharma, która specjalizuje się w produkcji leków, stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
03.05.24, 10:20
| biznes i technologie » informacje
Pierwsza kolejowa makieta Lego na dworcu w Legnicy
Kończą się obchody jubileuszu 15-lecia dolnośląskiego przewoźnika - Kolei Dolnośląskich. 29 kwietnia br. w holu dworca w Legnicy odsłonięto pierwszą w Polsce makietę kolejową wykonaną w całości z klocków Lego. To wspólna inicjatywa KD i PKP S.A.
27.04.24, 11:00
| biznes i technologie » informacje
Dostęp do szybkiego internetu w Polsce: Orange Polska podpisuje umowy na inwestycje
W ramach naborów KPO i FERC, zapewniających dostęp do bardzo szybkiego internetu, Orange Polska podpisał łącznie umowy na realizację inwestycji w 28 obszarach. Dzięki temu ok. 155 tys. gospodarstw domowych i ponad 22 tys. przedsiębiorstw może zostać objętych zasięgiem sieci szerokopasmowej. Wkrótce ruszą pierwsze prace.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.