09.12.18, 14:00
SpongeBob bohaterem nowej kolekcji
Marka streetwearowa PLNY LALA we współpracy z kanałem Nickelodeon Polska i agencją CPLG, przygotowała limitowaną kolekcję inspirowaną światem SpongeBoba Kanciastoportego. Ubrania są dostępne w sprzedaży od 6 grudnia br. w pop-up store PLNY LALA i w sklepie internetowym.
Kolekcja SpongeBob Gold stworzona przez Elisę Minetti, inspirowana jest światem SpongeBoba Kanciastoportego, bohatera kultowej animacji Nickelodeon. Dominują odcienie złota, różu oraz żółtego, ulubionego koloru SpongeBoba, w charakterystycznych dla PLNY LALA streetwearowych fasonach. Na kolekcję SpongeBob Gold składają się przede wszystkim oversizowe bluzy, t-shirty z nadrukami oraz spodnie dresowe i bielizna. Wizerunek SpongeBoba i Patryka pojawił się także na wielu dodatkach, w tym na skarpetkach, torbach oraz paskach.
Serial SpongeBob Kanciastoporty, stworzony przed Stephena Hillenburga, zadebiutował na antenie Nickelodeon w 1999 r. Postać SpongeBoba już wcześniej posłużyła jako inspiracja do wielu ciekawych kolaboracji, w tym kolekcji Jeremy’ego Scotta dla Moschino.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze