27.12.18, 09:00
Desperados i Wspieram.to organizują konkurs na najlepszą domówkę
Desperados wspólnie z platformą Wspieram.to w konkursie „Domówki DIY by Desperados” poszukują 20 najbardziej kreatywnych organizatorów domówek. 20 najlepszych projektów zostanie ufundowanych przez kanały crowdfundingowe.
Akcja to kolejny element trwającej właśnie kampanii „In the House by Desperados” i pierwsza imprezowa zbiórka w historii Wspieram.to. Akcja wykorzystuje mechanizm crowdfundingu i podzielona jest na 2 etapy. Pierwszym z nich jest konkurs, podczas którego uczestnicy zgłaszają swoje pomysły na stronie www.
Rekrutacja projektów domówek potrwa do 3 stycznia 2019 r. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń specjalne Jury konkursowe wybierze 20 najbardziej obiecujących pomysłów, które przejdzie do drugiego etapu – zbiórek.
Desperados wesprze osoby wpłacające swoje pieniądze na akcję. Do 30 pierwszych wpłat o minimalnej wartości 50 zł od użytkowników Wspieram.to, dołoży dofinansowanie w wysokości 50 zł. Marka planuje także ufundowanie nagród dla wpłacających.
Organizatorem akcji jest marka Desperados we współpracy z platformą crowfundingową Wspieram.to. Za koncepcję „Domówki DIY by Desperados” oraz działania PR marki odpowiada Agencja Roots. Za komunikację ATL, digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Realizacja eventowa cyklu „In the House by Desperados” – agencja Brave. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Komentarze