28.12.18, 16:00

Multikino partnerem 27. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Sieć kin Multikino dołącza do grona ogólnopolskich partnerów wspierających 27. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 13 stycznia 2019 r.

Multikino po raz drugi postanowiło wesprzeć zbiórkę w ramach fundacji WOŚP. W dniu finału w 32 kinach sieci znajdujących się w całej Polsce spotkać będzie można wolontariuszy zbierających na nowoczesny sprzęt medyczny dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Dodatkowo Multikino zapewni wszystkim wolontariuszom WOŚP ciepłą herbatę.

Ponadto Multikino ponownie objęło patronatem bieg „Policz się z cukrzycą” organizowany w Warszawie w dniu finału. Jak co roku uczestnicy przebiegną 5 km przez główne ulice stolicy, a za datki zebrane przy rejestracji na bieg zostaną zakupione pompy insulinowe dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.

W ramach współpracy w Multikinach przeprowadzona zostanie kampania promocyjna 27. finału WOŚP. Kampania on- oraz off-screen wystartowała 20 grudnia i potrwa aż do dnia finału.

Komentarze

Powiązane

27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
26.09.23, 11:00
| reklama & PR » informacje
Nikon sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” 2023
Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej „Dzikie, piękne, polskie”, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 30 września br. 
26.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Łowcy.B w kampanii wizerunkowej Focus Park z Rybnika
Centrum Handlowe Focus Park w Rybniku rozpoczęło kampanię, której głównymi bohaterami są członkowie kabaretu Łowcy.B. Po raz pierwszy, grupa podjęła długofalową współpracę wizerunkową z centrum handlowym. 
26.09.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Grupa RMF podwyższa ceny reklam na listopad i grudzień
Grupa RMF ogłosiła nowe cenniki reklam, kótre będą obowiązywały od 6 listopada do 31 grudnia 2023 r. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 4,9 proc.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.