04.01.19, 15:41

Klaudiusz Pobudzin dyrektorem Biura Prasowego Grupy Energa

Logo marki Energa
Fot.: materiały prasowe

Zarząd Energa powołał Klaudiusza Pobudzina na stanowisko dyrektora Biura Prasowego.

Jak napisano w komunikacie przekazanym redakcji portalmedialny.pl, Pobudzin ma za zadanie zbudować nowoczesny system komunikacji z odbiorcami energii. Grupa Energa chce nie tylko wykorzystywać tradycyjne media. Planuje także stworzenie własnej platformy informacyjnej w internecie, dzięki której będzie mogła prowadzić politykę informacyjną i utrzymywać stały kontakt z klientami. Ma to być również narzędzie wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej w firmie.

Klaudiusz Pobudzin przez ostatnie lata był związany z mediami. Studia z zakresu dziennikarstwa ukończył w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. W latach 2003–2014 pracował w Telewizji Trwam. Był tam reporterem przygotowującym materiały do serwisów informacyjnych, a także dziennikarzem prowadzącym program „Polski punkt widzenia”. W latach 2014–2016 pracował dla portalu Osowa.com., gdzie prowadził programy informacyjno-publicystyczne. W tym samym czasie współtworzył lokalną telewizję internetową Gdańsk.TV, gdzie zajmował się głównie relacjonowaniem meczów trójmiejskich drużyn w różnych dyscyplinach sportowych oraz przeprowadzał rozmowy z ekspertami.

Od stycznia do sierpnia 2016 r. był reporterem „Wiadomości” (TVP1). 8 sierpnia 2016 r. został redaktorem naczelnym „Teleexpressu” (TVP1) i sprawował tą funkcję do 16 czerwca 2017 r. Od 4 maja 2017 r. do 17 stycznia 2018 r. pełnił obowiązki szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. W styczniu 2018 r. odszedł z Telewizji Polskiej.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.