07.01.19, 20:13
Altavia Polska dla Philips Polska. Projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy
Altavia Polska opracowała projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy Philips na zlecenie Philips Polska.
Związana z okresem zimowym kampania, prowadzona w sieciach z wykorzystaniem przygotowanych przez Altavia Polska materiałów POS, potrwa cały sezon grzewczy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi klientów na oczyszczacze i nawilżacze marki Philips oraz przedstawienie ich funkcjonalności.
Kampania będzie miała miejsce w salonach sieci handlowych: RTV EURO AGD, Media Expert, Neonet czy MediaMarkt. Na potrzeby akcji agencja Altavia Polska przygotowała m.in. projekty naklejek adhezyjnych czy listew reklamowych z plexi.
Altavia Polska współpracuje z Philips Polska od trzech lat.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze