09.01.19, 20:00
Platforma AdTonos w Programie Globalnej Przedsiębiorczości w UK
Radio Net Media, które stworzyło i wprowadziło na rynek platformę AdTonos oferującą emisję reklam w modelu programatycznym w sieciach radiowych i u pozostałych wydawców treści audio jak np. stacje internetowe czy podcasty, został przyjęty do Programu Globalnej Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneur Programme, w skrócie GEP) prowadzonego przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji w Wielkiej Brytanii.
Technologia AdTonos, platformy programmatic do emitowania i targetowania reklam audio, zamienia w czasie rzeczywistym bloki reklamowe emitowane przez radio na reklamy kierowane indywidualnie do każdego słuchacza.
"Kiedy zapoznałem się z platformą AdTonos i usłyszałem entuzjastyczne podejście CEO tego projektu, w tym poznałem globalne ambicje połączone z niezwykłą technologią, którą firma już rozwinęła i rozwija, natychmiast zasugerowałem przystąpienie do Global Entrepreneur Programme (w skrócie GEP). Jestem przekonany, że GEP otworzy drzwi dla AdTonos, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na arenie międzynarodowej, podobnie jak w przypadku kilkudziesięciu firm" – mówi Marcin Boroń, Doradca Inwestycyjny, Departament Handlu i Inwestycji, Ambasada Brytyjska w Warszawie.
„Global Entrepreneur Programme otwiera przed nami i projektem zupełnie nową perspektywę wzrostu, podnosi naszą wiarygodność, ponieważ zostaliśmy pozytywnie zweryfikowani przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji Wielkiej Brytanii. Daje nam także dostęp do międzynarodowych kontaktów, a przede wszystkim cenną wiedzę. Jestem pewien, że dzięki GEP zyskamy globalny zasięg dla naszego rozwiązania i niesamowite możliwości dla naszego biznesu. – dodaje Michał Marcinik, CEO, Radio Net Media, twórcy platformy AdTonos.
AdTonos to platforma programmatic stworzona i wprowadzona na rynek przez firmę Radio Net Media Ltd., Rozwiązanie AdTonos do transmisji m.in. reklamy radiowej, zastępuje w czasie rzeczywistym treści reklamowe dostarczając je odbiorcom w modelu marketingu efektywnościowego typu "pay-per-play". Radio Net Media w 2017 r. zostało jednym z pięciu finalistów pierwszej konkursu InCredibles Sebastiana Kluczyka, w którym wystartowało 476 start up’ów. W listopadzie 20018 r. zostało finalistą Measurably Daring Startups Competition w trakcie MADFest, czyli jednej z największych konferencji adtech w Europie. Radio Net Media jest również członkiem stowarzyszenia AER działającego na rzecz radia przy Parlamencie UE.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze