09.01.19, 20:00

Platforma AdTonos w Programie Globalnej Przedsiębiorczości w UK

Logo platformy
Fot.: materiały prasowe

Radio Net Media, które stworzyło i wprowadziło na rynek platformę AdTonos oferującą emisję reklam w modelu programatycznym w sieciach radiowych i u pozostałych wydawców treści audio jak np. stacje internetowe czy podcasty, został przyjęty do Programu Globalnej Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneur Programme, w skrócie GEP) prowadzonego przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji w Wielkiej Brytanii.

Technologia AdTonos, platformy programmatic do emitowania i targetowania reklam audio, zamienia w czasie rzeczywistym bloki reklamowe emitowane przez radio na reklamy kierowane indywidualnie do każdego słuchacza.

"Kiedy zapoznałem się z platformą AdTonos i usłyszałem entuzjastyczne podejście CEO tego projektu, w tym poznałem globalne ambicje połączone z niezwykłą technologią, którą firma już rozwinęła i rozwija, natychmiast zasugerowałem przystąpienie do Global Entrepreneur Programme (w skrócie GEP). Jestem przekonany, że GEP otworzy drzwi dla AdTonos, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na arenie międzynarodowej, podobnie jak w przypadku kilkudziesięciu firm" – mówi Marcin Boroń, Doradca Inwestycyjny, Departament Handlu i Inwestycji, Ambasada Brytyjska w Warszawie.

Global Entrepreneur Programme otwiera przed nami i projektem zupełnie nową perspektywę wzrostu, podnosi naszą wiarygodność, ponieważ zostaliśmy pozytywnie zweryfikowani przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji Wielkiej Brytanii. Daje nam także dostęp do międzynarodowych kontaktów, a przede wszystkim cenną wiedzę. Jestem pewien, że dzięki GEP zyskamy globalny zasięg dla naszego rozwiązania i niesamowite możliwości dla naszego biznesu. – dodaje Michał Marcinik, CEO, Radio Net Media, twórcy platformy AdTonos.

AdTonos to platforma programmatic stworzona i wprowadzona na rynek przez firmę Radio Net Media Ltd., Rozwiązanie AdTonos do transmisji m.in. reklamy radiowej, zastępuje w czasie rzeczywistym treści reklamowe dostarczając je odbiorcom w modelu marketingu efektywnościowego typu "pay-per-play". Radio Net Media w 2017 r. zostało jednym z pięciu finalistów pierwszej konkursu InCredibles Sebastiana Kluczyka, w którym wystartowało 476 start up’ów. W listopadzie 20018 r. zostało finalistą Measurably Daring Startups Competition w trakcie MADFest, czyli jednej z największych konferencji adtech w Europie. Radio Net Media jest również członkiem stowarzyszenia AER działającego na rzecz radia przy Parlamencie UE.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 12:22
| radio » informacje
Choinki pod choinkę, Świetny Mikołaj oraz mikołajkowy weekend od RMF FM
Radio RMF FM jak co roku organizuje dwie akcje „Choinki pod choinkę” oraz „Świetny Mikołaj”. Dodatkowo rozgłośnia przygotowała atrakcje na mikołajkowy weekend.
05.12.24, 07:45
| radio » informacje
Świąteczny konwój i Gwiazdkowy pociąg Radia ZET kursują po Polsce
"Świąteczny konwój Radia ZET" ruszył w Polskę odwiedzić największe polskie jarmarki. W trasę po kraju wyruszył również "Gwiazdkowy pociąg Radia ZET".
04.12.24, 15:30
| radio » informacje
My wiemy, o co zapytać. Dziennikarze TOK FM w kampanii wizerunkowej stacji
Radio TOK FM wystartowało z kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”, której celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
04.12.24, 11:30
| radio » informacje
Zabłyśnij na Święta. Świąteczna akcja Radia ESKA2
6 grudnia br. na antenie Radia ESKA2 rozpocznie się akcja „Zabłyśnij na Święta”, w której nagradzane będą najpiękniejsze gwiazdkowe dekoracje. Przez cały grudzień stacja grać też będzie najpopularniejsze polskie świąteczne utwory.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 08:45
| radio » informacje
Fundacja Radia ZET i Fundacja Castorama pomogą razem mieszkańcom Gminy Głuchołazy
Fundacja Radia ZET rozpoczęła współpracę z Fundacją Castorama, której celem jest skoordynowana pomoc dla mieszkańców Gminy Głuchołazy, których domy i mieszkania ucierpiały w wyniku wrześniowej powodzi oraz przyspieszenie rozpatrywania wniosków o dofinansowanie remontów.
02.12.24, 22:25
| radio » informacje
Mikołajkowy Piegowaty Koncert w Polskim Radiu Dzieciom
„Strony świata są cztery, a tam? Święty Mikołaj i renifery!” - pod takim hasłem odbędzie się mikołajkowy koncert z cyklu „Piegowate Koncerty” na który zapraszają Katarzyna Stoparczyk, Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie pod dyrekcją Michała Klauzy oraz Polskie Radio Dzieciom i Trójka.
02.12.24, 12:55
| radio » informacje
Radio ESKA kontynuuje akcję Kto jest Twoim Mikołajem?
Radio ESKA po raz kolejny akcją organizuje akcję „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa także głosowanie na największy hit 2024 roku.
01.12.24, 08:00
| radio » informacje
Spotkanie ze świętym Mikołajem na antenie Polskiego Radia Dzieciom
6 grudnia br. w godz. 20.00-21.00 św. Mikołaj będzie odpowiadał na pytania nadesłane przez najmłodszych słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom. Wydarzenie będzie można śledzić w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej stacji.
29.11.24, 19:17
| radio » informacje
Świeża krew. Eska Roch chce promować młode rockowe talenty
4 grudnia br. na antenie radia Eska ROCK ruszy nowy program „Świeża krew”, którego celem jest promocja świeżych, obiecujących zespołów, solistów i projektów muzycznych, które przyciągają uwagę swoją pasją oraz jakością twórczości.