14.01.19, 20:00
Ikona powraca. Piotr Fronczewski i ReZi w kampanii marki Coca-Cola
Piotr Fronczewski oraz youtuber ReZi pojawili się w spocie promującym najnowszą kampanię Coca-Cola "Ikona powraca". Ich obecność ma stanowić symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.
"Ikona powraca" to efekt wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej "One brand" zaproszono duet ambasadorski.
W reklamie "Ikona powraca" Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Udział aktora jest też „mrugnięcie okiem” do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem mają oddawać różnorodność fanów świata Coca-Cola.
W kampanii "Ikona powraca” pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko w kanale HoReCa.
Kampania "Ikona powraca" wystartowała 14 stycznia br. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, internet, w tym social media.
McCANN Worldgroup odpowiada za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści video do wdrożenia w obszarze digital. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze