31.01.19, 13:00

Co u nas słychać? Practum Consulting

Kinga Szkutnik
Fot.: archiwum autorki

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję Practum Consulting przedstawia Kinga Szkutnik.

Practum Consulting to agencja świadcząca usługi full-service z zakresu PR oraz w kanałach social media. Bazując na blisko 20-letnim doświadczeniu swoich konsultantów Practum skutecznie prowadzi nie tylko bieżące działania w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej, ale także trudne, wymagające przemyślanej strategii i perfekcyjnego wykonania projekty z zakresu komunikacji kryzysowej, relacji inwestorskich, procesów M&A. Agencja zajmuje się również obsługą ważnych kontraktów, zmian czy restrukturyzacji. Dzięki wysokiej jakości usług klienci pracują z Practum przez wiele lat.

Znaczącym projektem obsługiwanym przez Practum w 2018 roku w ramach współpracy z Ekstraklasą było podpisanie kontraktu o rekordowej wartości 0,5 mld zł dotyczącego sprzedaży praw mediowych do krajowych transmisji telewizyjnych na kolejne dwa lata. W rezultacie rozgrywki najwyższej klasy piłkarskiej w Polsce w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 będą pokazywane na antenach nc+ i w otwartych pasmach TVP.

Kolejnym spektakularnym projektem z portfela agencji, który miał swój punkt kulminacyjny w 2018 roku, było zakończenie procesu budowy i otwarcie Global Expo – najnowocześniejszego centrum targowo-kongresowego na mapie stolicy, które powstało w ramach rewitalizacji dawnych terenów FSO na Żeraniu. Łącząc surowy, poprzemysłowy design z innowacyjnymi rozwiązaniami jest ono jednym z największych tego typu obiektów w Polsce i oferuje największą halę wystawienniczą pod jednym dachem w Warszawie.

Practum prowadzi też projekty o zupełnie nietypowym charakterze. W 2018 roku odpowiadała za relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi wokół wyborów Miss Earth Poland, a potem także komunikację wokół wyjazdu zwyciężczyni na ogólnoświatowy finał na Filipiny.

Osiągnięcia minionego roku to jednak nie tylko nowe projekty. Dzięki solidnej, codziennej pracy i skuteczności realizowanych działań umowy z Practum przedłużyli klienci z branży wnętrzarskiej: Porta KMI Poland, dla której agencja prowadzi działania z zakresu komunikacji produktowej, korporacyjnej i kryzysowej oraz Tikkurila Polska, która od lat powierza Practum działania PR dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.

Na rozszerzenie umowy zdecydowała się firma Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, dla którego Practum prowadzi obsługę biura prasowego, komunikację korporacyjną i działania w social mediach.
Do portfela marek pod opieką PR-ową Practum w ramach współpracy ze Sfinks Polska włączona została nowo przejęta sieć Piwiarnia Warki. Agencja obsługuje produktowo także sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, WOOK, Fabryka Pizzy oraz korporacyjnie spółkę Sfinks Polska.

Rozwojowi firmy towarzyszyły także pozytywne zmiany wewnętrze. Nowo utworzone stanowisko Account Directora objęła Anna Omelańska, związana z Practum od dziewięciu lat. Do zespołów obsługujących Dachser i marki z portfolio Tikkurila Polska dołączyła Arpina Hovhannisyan.

Kinga Szkutnik, Dyrektor zarządzająca Practum Consulting

Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi blisko 20-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych programów PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Kampanie realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w polskich i międzynarodowych konkursach PR, m.in. agencja posiada na swoim koncie Gold SABRE Award, IPRA Golden World Award for Excellence, brązową statuetkę Stevie® czy wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards.

Kinga Szkutnik
Dyrektor zarządzająca Practum Consulting ma wieloaspektowe doświadczenie w public relations, w tym w zakresie relacji z mediami i inwestorami, a także zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Przez siedem lat była związana z międzynarodową agencją PR – Publicis Consultants | Rowland - która wówczas czterokrotnie zdobyła tytuł najlepszej agencji PR w Polsce. Przez cztery lata pełniła tam funkcję dyrektora Działu Relacji Korporacyjno-Finansowych. Od 2009 r. prowadzi własną agencję PR. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii na rzecz międzynarodowych korporacji oraz mniejszych podmiotów. Projektowała i realizowała programy dla organizacji i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też dla przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku. Wspierała klientów w procesach zmian, czasem trudnych restrukturyzacjach i kryzysach. Odpowiadała za strategiczne planowanie oraz pełną realizację komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych, wezwań ogłaszanych na GPW czy wycofywania spółek z obrotu giełdowego. Prowadzone przez nią kampanie były nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach. Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową, obecnie przygotowuje na SGH doktorat z zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Komentarze

Powiązane

13.11.24, 10:39
| reklama & PR » informacje
#NieKupujWynajmuj. Kampania marketingowa SIXT Polska
Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska ruszyła z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
13.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Żakieta stanęła na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała w strukturach agencji Cape Morris i objęła stanowisko Head of Creation.
12.11.24, 22:23
| reklama & PR » informacje
Marka Beko z ogólnopolską akcję promocyjną buy&get
Ruszyła „Promocja Kawa z Beko” dla ekspresów z serii CaffeExperto. Przy zakupie eks-presu automatycznego można otrzymać 3 razy po 1 kg kawy ziarnistej marki Segafredo, a przy zakupie ekspresu kolbowego 3 razy po 250 g kawy mielonej Segafredo.
12.11.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Lighthouse będzie współpracować z Shell Polska
Shell Polska dołączyło do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.
12.11.24, 15:50
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w oLIVE media
W październiku br. Marta Kusal awansowała na stanowisko Operations Specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym br. Po zakończeniu III kwartału awans w zespole otrzymały także Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek.
12.11.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon awansują w Good One PR
W październiku br. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej.
11.11.24, 14:10
| reklama & PR » informacje
Marka Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
10.11.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy