23.01.19, 09:00
Mus je schrupać. Ruszyła kampania Wafli Familijnych Gofrowych
Marka Familijne wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.
Familijne Gofrowe to unikalna na rynku linia kruchych wafelków z kremowym musem w kilku najbardziej popularnych smakach, m.in. czekoladowym i waniliowym. W ostatnim czasie portfolio marki uzupełnił wariant karmelowy.
Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy, przy jednoczesnym podkreśleniu najmocniejszych atrybutów produktu. Hasło działań marketingowych ma zwracać uwagę na apetyczną kruchość wafelka i kremowe nadzienie w formie musu, którym nie sposób się oprzeć. Komunikacja ma podkreślać także rodzinny charakter marki Familijne.
Emisje spotów reklamowych (15- i 30-sekundowych) zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) do połowy marca br. Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych, między innymi na YouTube oraz platformach VOD.
Za strategię kampanii i kreacje na jej potrzeby odpowiada Publicis. Zakup mediów powierzono Initiative. Działania online zaplanował Pure Play.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze