25.01.19, 14:30
#prawdziwaWISŁA. Kampania agencji Brainbox dla Wisły Kraków
Wystartowała kampania reklamowa wspierającą sprzedaż karnetów na wiosenne mecze Wisły Kraków z udziałem m.in. Jakuba Błaszczykowskiego. Akcję przygotowała agencja Brainbox.
Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników, oraz piłkarzy, na czele z Jakubem Błaszczykowskim. To postaci, które w trudnych chwilach walczą o uratowanie klubu. Kreacja podkreśla wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału. Mają one mieć szczególną wymowę w obecnej sytuacji Wisły, która po dwóch latach fatalnego zarządzania stanęła na granicy upadku.
„Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne” - mówi Krzysztof Korcala, Dyrektor Kreatywny w Brainbox. „Przy tej okazji wielkie podziękowania należą się wszystkim, którzy pracowali przy tej kampanii, bo wzorem agencji robili to w tempie ekspresowym i charytatywnie” – dodaje Korcala.
Zaprezentowany dziś spot wyreżyserowany przez Damiana Kocura jest częścią szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych mających pomóc 13-krotnemu Mistrzowi Polski przetrwać najtrudniejszy moment w jego 113-letniej historii. Brainbox odpowiadać też będzie za strategię komunikacji klubu w 2019 roku.
Spot będzie emitowany w kanałach social media klubu oraz w kinach sieci Multikino.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze