29.01.19, 13:18

Coś Dla Planety. NOIZZ rusza z kampanią na rzecz środowiska naturalnego

Logo Noizz
Fot.: materiały prasowe

NOIZZ inauguruje nową kampanię proekologiczną „Coś Dla Planety”. Redakcja NOIZZ będzie zachęcać osoby i firmy do większego zaangażowania w ochronę naszego otoczenia. 

Akcja ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi, w którym każdy robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie. Dodatkowo zakłada ona budowanie szerokiej koalicji firm i instytucji, tak żeby również i one wdrażały proekologiczne zmiany w swoich strukturach.

Ogromny sukces akcji „Tu Pijesz Bez Słomki”, dzięki której ponad 600 kawiarni i restauracji zrezygnowało z używania plastikowych słomek, pokazał nam, że wspólnie możemy zrobić naprawdę wiele. Widząc ten potencjał szybko zdecydowaliśmy się, aby nasze działania rozszerzyć i tak narodził się pomysł na „Coś dla planety” – mówi Filip Połoska, redaktor naczelny NOIZZ.pl.

Do akcji jako ambasadorzy dołączyli m.in.: Areta Szpura, Robert i Anna Lewandowscy, Rosalie, Maciek Musiał i Jerzy Owsiak, którzy we wspólnym spocie promującym akcję zachęcają do zaangażowania się w ochronę środowiska.

W ramach programu Coś Dla Planety powstała specjalna platforma, na której można wpisać swoją deklarację oraz sprawdzić, które firmy zaangażowały się w ekologiczne działania, a także przeczytać na czym one polegają. Na stronie internetowej będzie można osobiście dołączyć do akcji, a także zobaczyć materiały tworzone przez jej uczestników. Informacje na temat nowych ambasadorów i partnerów akcji, będą codziennie publikowane w serwisie Noizz.pl.

Firma Ringier Axel Springer Polska dołączyła do projektu. W ramach akcji we wszystkich siedzibach firmy i na wydarzeniach własnych zrezygnowano z plastikowych słomek, plastikowe butelki z wodą zastąpiono szklanymi zwrotnymi, a na każdym biurowym piętrze postawiono pojemniki do segregacji śmieci.

Pierwszy etap projektu trwać będzie do marca i zostanie zakończony debatą na temat ekologii i ochrony środowiska.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 16:37
| internet » ludzie
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia br. dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
16.01.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Goniec Kobieta. Nowy program z Laurą Młodochowską o wyzwaniach współczesnych kobiet
„Goniec Kobieta” to nowy program, który ma stwarzać przestrzeń do rozmów o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Jego celem jest przełamanie stereotypów i ukazanie różnorodnych perspektyw kobiet, które często są pomijane w mediach.
15.01.25, 20:09
| internet » informacje
Kanał YouTube Gońca zyskuje nową oprawę muzyczną od Chrisa Carsona
Chris Carson, znany producent muzyczny, stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału YouTube Goniec. Widzowie mieli okazję usłyszeć ją po raz pierwszy13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 17:09
| internet » ludzie
Nowe twarze w redakcji Bankier.pl: zastępca redaktora naczelnego i redaktor newsroomu
Z początkiem stycznia br., Bankier.pl powiększył swój zespół redakcyjny. Nowym zastępcą redaktora naczelnego został Tomasz Goss-Strzelecki, który obejmuje również stanowisko drugiego wicenaczelnego portalu, a do działu newsroom dołączył Jędrzej Sikora.
14.01.25, 07:15
| internet |
Rozjazd. Nowy program publicystyczny w Super Expressie z Joanną Miziołek i Łukaszem Warzechą
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który prowadzić będą znani dziennikarze – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera odbędzie się 14 stycznia 2025 r., a nowe odcinki będą pojawiać się co tydzień, we wtorki o godzinie 21:00 na kanale YouTube „Super Ring”.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.