05.02.19, 21:00
Parę kroków do. Kampania wizerunkowa Placu Unii
Na początku br., centrum handlowe Plac Unii rozpoczęło kampanię wizerunkową „Parę kroków do…”.
Nowa kampania wizerunkowa warszawskiego Placu Unii ma opierać się na przekonaniu, że mimo bogatej i różnorodnej oferty handlowo-usługowej usytuowanej w okolicy Śródmieścia Południowego i Starego Mokotowa, to w tej lokalizacji brakuje miejsca, w którym miło i przyjemnie można załatwić wszystkie swoje sprawy. Rozwiązaniem tego problemu ma być właśnie Plac Unii.
„W nowej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy w szczególności wzmocnić aspekt lokalizacji i benefitów z niej wynikających. Jesteśmy miejscem w sercu Mokotowa, które może zaoferować swoim klientom tak różnorodną ofertę (...). Oprócz tego w bliskiej okolicy Placu znajdują się liczne bary, restauracje, sklepy i teatry, co dodatkowo podnosi prestiż tej lokalizacji” – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.
Hasła kampanii mają koncentrować się na bliskości miejsca i korzyściach, jakie potencjalni klienci mogą odnieść pokonując niewielki dystans, jaki dzieli od Placu Unii. Mocno zaakcentowana bliskość ma pozwalać na podejmowanie szeregu działań o charakterze społecznościowym. Utrzymany jest przyjazny, sąsiedzki ton dobrych znajomych, którzy lubią się odwiedzać.
Za nową linię kreatywną odpowiada agencja Q&A Communications. Linia ma charakter motywujący i przedstawia ruch w kierunku galerii.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze