09.02.19, 19:00
Skocz po Milka do Tesco. Konkurs konsumencki marki Milka
W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, marka Milka przygotowała konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki wypełnione słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy.
W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. Główną nagrodą jest wyjazd na Finał Pucharu Świata do Planicy. Ponadto, codziennie w puli nagród znajdują się fioletowe plecaki wypełnione słodyczami.
Aby zostać uczestnikiem konkursu, klient musi dokonać zakupu dowolnego produktu Milka, zarejestrować udział w konkursie na specjalnej stronie oraz przesłać zdjęcie swojej rodziny lub znajomych jak kibicują naszym skoczkom. Konkurs potrwa do 26 lutego 2019 r i jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi” ma na celu przybliżyć polskim kibicom naszych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom. Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory,
za zakup mediów Mindshare, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Carla Zuri. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze