25.02.19, 21:00

LOTOS Partnerem Strategicznym Opery Bałtyckiej

Od lewej: Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS S.A. ds. korporacyjnych oraz Romuald Wicza-Pokojski, Dyrektor Opery Bałtyckiej
Fot.: materiały prasowe

Grupa LOTOS została Partnerem Strategicznym gdańskiej Opery Bałtyckiej. Współpracę rozpoczyna od premiery francuskiej opery „Thais” Julesa Masseneta.

Gdańska Opera Bałtycka to największa samorządowa instytucja kultury województwa pomorskiego o elitarnym statusie, prezentująca widzom Trójmiasta i Pomorza dzieła sztuki operowej i baletowej. Historia Opery w Gdańsku sięga XVII wieku. Pierwsza premiera Studia Operowego, uważana za początek historii Opery Bałtyckiej – Eugeniusz Oniegin Piotra Czajkowskiego odbyła się w 1950 r.

Grupa LOTOS podpisała umowę, na mocy której została Partnerem Strategicznym Opery Bałtyckiej w Gdańsku na 2019 r. „Wyrażam zadowolenie, że Grupa LOTOS została Partnerem Strategicznym jednej z największych na Pomorzu instytucji kultury. Jako firma odpowiedzialna społecznie wspieramy inicjatywy kulturalne, realizowane na skalę całego kraju, jak i te mniejsze, ważne dla lokalnej społeczności. Działalność firmy bez wątpienia kojarzy się z regionem Pomorza, dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy wesprzeć lokalny patriotyzm (…)” – mówi Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS S.A. ds. korporacyjnych.

Opera Bałtycka rocznie prezentuje średnio cztery tytuły premierowe – operowe i baletowe, a także koncerty i spektakle edukacyjne dla każdej grupy wiekowej. Grupa LOTOS rozpocznie współpracę z Operą Bałtycką od premiery francuskiej opery „Thais” Julesa Masseneta, która odbędzie się 1 marca 2019 roku.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.