26.02.19, 11:33

Małgorzata Kożuchowska w wiosennej kampanii Bonarki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Na początku marca br., ruszy nowa kampania reklamowa Bonarki, krakowskiego centrum handlowego. Ambasadorką marki pozostaje Małgorzata Kożuchowska. Nowe działania będą posiadały słowno-fonetyczne odniesienia do nazw krakowskich ulic.

Kompozycja nowych reklam Bonarki ma mieć formę artystycznego kolażu. W różnych kombinacjach odbiorcy będą mogli ujrzeć swoistą „mozaikę krakowską”. Będzie ona mieszaniną lokalnych symboli, nowoczesnych elementów oraz odniesień wynikających z komercyjnego charakteru obiektu.

Pozytywny odbiór naszego przekazu reklamowego w 2018 roku przekonał nas do pójścia tą drogą, a raczej tymi ulicami, także i w tym. Ubiegłoroczna kampania okazała się też bardzo skuteczna, gdyż pomogła nam w osiągnięciu bardzo dobrych wyników biznesowych na wymagającym rynku krakowskim” – tłumaczy Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.

Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki występuje Małgorzata Kożuchowska. Dzięki wieloletniej współpracy z artystką, marka Bonarki jest doskonale rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona przez krakowian.

Nową odsłonę kampanii Bonarka zaprezentuje na początku marca. W pierwszej, wiosennej kreacji Bonarka bawi się słowem nawiązując do ulicy Pawiej, przy której położony jest m.in. Dworzec Główny. W mozaice skojarzeń pojawiają się motywy folkowe (np. pawie pióra, czapka krakuska), a także kultowy Bar Smok – symbol peerelowskiej gastronomii Krakowa.

Kampanie Bonarki będą widoczne m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Zobaczymy je również w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.

Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest fotograf Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel Bonarki - firma NEPI Rockcastle.

Komentarze

Powiązane

13.11.24, 10:39
| reklama & PR » informacje
#NieKupujWynajmuj. Kampania marketingowa SIXT Polska
Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska ruszyła z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
13.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Żakieta stanęła na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała w strukturach agencji Cape Morris i objęła stanowisko Head of Creation.
12.11.24, 22:23
| reklama & PR » informacje
Marka Beko z ogólnopolską akcję promocyjną buy&get
Ruszyła „Promocja Kawa z Beko” dla ekspresów z serii CaffeExperto. Przy zakupie eks-presu automatycznego można otrzymać 3 razy po 1 kg kawy ziarnistej marki Segafredo, a przy zakupie ekspresu kolbowego 3 razy po 250 g kawy mielonej Segafredo.
12.11.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Lighthouse będzie współpracować z Shell Polska
Shell Polska dołączyło do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.
12.11.24, 15:50
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w oLIVE media
W październiku br. Marta Kusal awansowała na stanowisko Operations Specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym br. Po zakończeniu III kwartału awans w zespole otrzymały także Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek.
12.11.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon awansują w Good One PR
W październiku br. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej.
11.11.24, 14:10
| reklama & PR » informacje
Marka Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
10.11.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy