28.02.19, 11:59
OX Media dla Velvet Baby
Agencja OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby. Założenia współpracy oparte są o analizę mam w sieci i szereg insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami.
“Głębokie zrozumienie potrzeb marki, ale także naszego targetu, było podstawą strategii - to ono doprowadziło nas do insightów, które wpłynęły na każdy, najdrobniejszy element profilu - od czasu publikacji po dobranie kategorii contentowych” - mówi Karolina Klimek, Creative Social Media Specialist OX Media.
W ciągu niespełna czterech miesięcy profil przegonił czterokrotnie pod względem ilości reakcji i komentarzy profile największych konkurentów. “Odpowiednio dobrany archetyp marki, a także zmiana Tone of Voice pozwoliły na stworzenie relacji z odbiorcami, która wciąga w interakcję, budując szerokie, długofalowe zaangażowanie” - tłumaczy Dariusz Szpak, Creative/ Co-owner OX Media.
Zdaniem agencji, na tak pozytywny wynik wpłynęły jednak nie tylko dobranie interesujących treści, porad, ale także realizowane minikonkursy i proaktywna moderacja. Działania promocyjne zakładają stałą współpracę z influencerami, a także efektywne wykorzystanie performance’u i crossowanie contentu na profilach wzmacniające zasięgi Instagrama.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze