06.03.19, 12:07
Wojciech Szymczyk awansuje w Multikinie
Z początkiem marca br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora działu Digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino. Pod nowo utworzonym stanowiskiem mają zostac zebrane wszystkie działania internetowe kina.
Od teraz Szymczyk odpowiada zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media i content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).
Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 r. Na początku do jego zadań należało zbudowanie działu e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej. Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 r. W ciągu ostatnich lat wraz ze swoim zespołem uruchomił m.in.: CRM (dwie karty lojalnościowe), kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS), sieć beaconów we wszystkich salach kinowych oraz pierwszego w Europie bota kinowego. Przed dołączeniem do zespołu Multikina Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez pięć lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah. Pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiał podczas studiów na warszawskim SGH, pracując w Philip Morris (w latach 2003-2005), gdzie brał czynny udział w przygotowaniach marek Marlboro i L&M do komunikacji w Internecie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze