05.03.19, 17:00
Szymon Olejniczakowski przeszedł z Focus Media Group do Walk
Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.
Olejniczakowski posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point. W czasie swojej kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdego obszaru marketingowego zarówno ATL, BTL, Digital, Social Media, Event, jak i PR.
Szymon Olejniczakowski do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.
Komentarze