13.03.19, 14:17
K2 Media zmienia się w K2 Precise
K2 Precise to nowa firmą w grupie K2. Swoją działalność rozpoczęła 12 marca br. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.
Specjaliści z K2 Precise mają optymalizować ruch na stronach klientów oraz łączyć wiedzę o zachowaniach konsumentów pochodzącą, np. z serwisów internetowych, CRM-ów czy kampanii online. Wnioski z analiz danych z różnych źródeł pozwalają na zaplanowanie działań mediowych szytych na miarę, uwzględniających specyfikę różnych segmentów konsumenckich.
Domeną firmy ma być digital. K2 Precise realizuje również projekty i kampanie TV oraz inwestuje w rozwój tego obszaru. Telewizja - zdaniem specjalistów K2 Precise - wymaga nowego podejścia, ponieważ stosowane od lat ilościowe modele zakupu reklam przestały się sprawdzać, a część pożądanej widowni już dawno odpłynęła do internetu.
K2 Precise ściśle współpracuje ze spółkami z grupy K2: Oktawave, działającą na rynku usług hostingu oraz przetwarzania danych w chmurze, agencją K2, która posiada silne kompetencje kreatywne i doświadczenie w tworzeniu cyfrowych produktów oraz K2Bots.AI, która rozwija chatboty oparte o sztuczną inteligencję.
Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami. Na czele K2 Precise stoją managerowie: Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (Managing Director), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media. Do firmy wróciła Maja Biniewicz obejmując stanowisko Chief Business Officer, dołączając z Maćkiem Godlewskim (Chief Growth Officer) do ścisłego zarządu operacyjnego firmy.
K2 Precise świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Eset czy Pracuj.pl. Obroty firmy wyniosły w 2018 r. blisko 47 mln zł. Zespół firmy liczy 70 osób.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze