22.03.19, 13:00
Bracia Sadownicy klientami Cape Morris
Do portfolio Agencji Cape Morris dołączyli Bracia Sadownicy – polski producent świeżych jabłek i przetworów na bazie soków NFC.
Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację 360, a w pierwszej kolejności skupi się na działaniach online (content, social media & performance) oraz wsparciu w obszarze działań PR.
Z ramienia Cape Morris za obsługę marki odpowiada Magda Stawinoga. Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.
„Bracia Sadownicy powstali na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny. Tak skonstruowana marka z „ludzką twarzą” wymaga autentycznej komunikacji. To duże wyzwanie. Cape Morris spełniła nasze oczekiwania. Agencja zaprojektowała unikalną i kompleksową platformę komunikacyjną” - mówi Dawid Błaszczyk, Partner Zarządzający marki Bracia Sadownicy
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze