22.03.19, 11:00

Radość nie może czekać. Scholz&Friends (Grupa S/F) Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl pod hasłem „Radość nie może czekać”. 

Reklama telewizyjna będzie realizowana w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji, oraz na Węgrzech i Litwie. Agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii, koncepcji kreatywnej platformy, produkcję i realizację kampanii 360 w kanałach online i offline także na pozostałych rynkach, na których eobuwie.pl prowadzi sprzedaż.

Główna idea nowej, kreatywnej platformy komunikacyjnej ma nawiązywać do ogromnego wyboru jaki oferuje sklep eobuwie.pl, różnorodności marek i stylów, ale i cen. Charakterystyczne białe pudełko z zielonym napisem ma być obietnicą przyjemności i radości, bo większość z klientów lubi ten moment, kiedy przychodzi paczka i nie może się doczekać, żeby ją otworzyć.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w postaci 45, 30 i 15-sekundowych spotów, które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Reklama video już pojawiła się w social mediach w Polsce i na kilkunastu rynkach europejskich. Zarówno reklama video jak i dedykowana sesja fotograficzna powstały w RPA i posłużą do przygotowania platformy komunikacyjnej, która swoim zasięgiem obejmie także media tradycyjne, m.in. kampanię OOH w Polsce i za granicą.

Za całokształt działań strategicznych, kreatywnych i realizacyjnych nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa ,(Grupa S/F)  która wygrała w przetargu. Reżyserem spotu jest Marcin Dubiniec, autorem zdjęć Mikołaj Syguda, a produkcją zajął się dom produkcyjny Videlec. Po stronie klienta za kompleksowe działania odpowiada Marcin Zduńczyk, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl i Katarzyna Bermes, Marketing Communication Manager eobuwie.pl. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullenlowe.

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.