25.03.19, 15:35
Kuchnia dwumiesięcznikiem. Więcej przepisów i większa objętość
Lifestyle’owe pismo kulinarne „Kuchnia” (Agora) zmienia cykl wydawniczy na dwumisięcznik. Pismo w nowej formule będzie mieć większa objętość oraz grubsza okładkę. Pojawi się w nim więcej porad i przepisów, autorskich sesji kulinarnych.
„Coraz więcej osób poszukuje dzisiaj treści o tematyce kulinarnej z najwyższej półki. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i jednocześnie dopasować „Kuchnię” do potencjału rynkowego. Dzięki temu czytelnicy otrzymają co dwa miesiące pismo z większą różnorodnością tematyczną, w nowej objętości i z grubszą okładką. Zmiany podkreślają luksusowy charakter naszego tytułu przygotowanego z myślą o wszystkich miłośnikach kultury kulinarnej” – tłumaczy zmianę cykliczności wydawania „Kuchni” Joanna Mosiej-Sitek, dyrektor wydawnicza magazynu.
W nowej „Kuchni” ma znaleźć się więcej przepisów kulinarnych, praktycznych porad, gastronomicznych trendów, a także artykułów o stylu życia, zdrowiu, reportaży kulinarnych, felietonów, rubryk o wydarzeniach i podróżach kulinarnych. Czasopismo nadal będzie promować kulinarną sezonowość i lokalność oraz publikować wysokiej jakości teksty, pisane przez uznanych autorów i specjalistów.
Najważniejszą zmianą jest zwiększenie liczby autorskich sesji kulinarnych. Pojawią się również nowi felietoniści, m.in. Samar Khanafer, autorka książek kulinarnych i telewizyjnych programów, która zaprezentuje kuchnię opartą na łatwo dostępnych składnikach oraz Joanna Jakubiuk – szefowa kuchni i specjalistka lokalnych tradycji, która przedstawi nowoczesne odsłony kuchni regionalnej. W każdym wydaniu „Kuchni” znajdą się również rozmowy z fachowcami i pasjonatami poświęcone poznawaniu i wybieraniu spośród dostępnych na rynku najlepszych produktów. Nową rubryką będzie również cykl poświęcony wypiekom z różnych mąk, które dostępne są na polskim rynku.
Nowości na łamach wspierają większa objętość – 164 strony oraz grubsza okładka. Zmiany te mają podkreślać luksusowy charakter odmienionej „Kuchni”.
Wraz ze zmianą częstotliwości ukazywania się magazynu, redakcja planuje rozwijać swoje działania online. Zostanie odświeżony layout strony internetowej „Kuchni”, w którym pojawią się nowe, unikalne treści – nie tylko przepisy kulinarne, ale też wiele inspiracji. W ofercie serwisu pojawią się filmiki wideo z przepisami i poradami kulinarnymi. Atrakcyjne treści autorskie mają pojawiać się także w mediach społecznościowych.
Najnowsza „Kuchnia” dostępna będzie w sprzedaży od 26 marca br. przez dwa miesiące w cenie 11,99 zł. Magazyn ukaże się również w wersji ze specjalnym wydaniem „Kuchnia na cały rok” w cenie 14,99 zł. Numer wspiera promocja w telewizji (Kuchnia+), radiu (radiostacje Agory), prasie (czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl), sieci kin Helios oraz mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze