29.03.19, 23:00
Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym wspierana kampanią w mediach
W marcu br. na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Kampania promocyjna otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach. W punktach sprzedaży pojawią się dedykowane materiały POS.
Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się wariant o smaku brzoskwiniowym. „Wiemy, że nasi konsumenci, szczególnie z młodszej grupy docelowej, poszukują nowości w kategorii napojów gazowanych, dlatego od początku roku mocno wspieramy warianty smakowe marki Coca-Cola. W styczniu i lutym, wraz z nową kampanią „Odkryj w sobie lato”, zachęcaliśmy do spróbowania Coca-Cola Lime i Coca-Cola Cherry. W marcu skupiamy się na nowej propozycji w naszym portfolio. Wierzymy że, Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym spotka się z pozytywnym przyjęciem naszych konsumentów” - mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
MediaCom jest partnerem w obszarze kreacji spotu i zakupu mediów. Za kreację i przygotowanie materiałów BTL odpowiada agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze