02.04.19, 23:00

Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy. Sentymentalny spot marki Bracia Koral z Arturem Żmijewskim

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Bracia Koral (marka high premium w segmencie lodów w Polsce) z okazji pięciu urodzin rozpoczyna emisję spotu reklamowego z udziałem aktora filmowego i teatralnego - Artura Żmijewskiego, nowego ambasadora marki.

Rok 2019 to specjalny czas dla firmy Koral, która świętuje swoje okrągłe 40 lat na polskim rynku, a marka Bracia Koral swoje piąte urodziny. Z tej okazji powstał sentymentalny spot reklamowy marki z udziałem Artura Żmijewskiego, który zabiera widzów w podróż w czasie opartą na wspomnieniach z czasów młodości.

Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny są w sposób szczególny związane z marką Bracia Koral. Scenerią nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki w okolicach Nowego Sącza i Limanowej – miejsca, w którym 40 lat temu powstała firma PPL Koral.

W spocie przedstawiona jest sentymentalna podróż głównego bohatera do domu. Aktor jedzie klasycznym kabrioletem krętymi drogami pośród górskich krajobrazów nowosądecczyzny. Po drodze robi zdjęcia aparatem – który jest rodzinną pamiątką z czasów młodości. Bohater podziwia magiczne widoki i jedząc lody Bracia Koral wspomina miłe momenty sprzed lat. Każdej z nich towarzyszą mu smaki lodów. W ostatniej scenie bohater dociera do rodzinnego domu, gdzie w ogrodzie czekają jego bliscy, którym w prezencie przekazuje lody familijne o „smaku jak dawniej”. Finałowa scena ma podkreślać hasło kampanii: „Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy.”

Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30-sekundowych oraz ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich, m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy