02.04.19, 23:00

Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy. Sentymentalny spot marki Bracia Koral z Arturem Żmijewskim

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Bracia Koral (marka high premium w segmencie lodów w Polsce) z okazji pięciu urodzin rozpoczyna emisję spotu reklamowego z udziałem aktora filmowego i teatralnego - Artura Żmijewskiego, nowego ambasadora marki.

Rok 2019 to specjalny czas dla firmy Koral, która świętuje swoje okrągłe 40 lat na polskim rynku, a marka Bracia Koral swoje piąte urodziny. Z tej okazji powstał sentymentalny spot reklamowy marki z udziałem Artura Żmijewskiego, który zabiera widzów w podróż w czasie opartą na wspomnieniach z czasów młodości.

Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny są w sposób szczególny związane z marką Bracia Koral. Scenerią nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki w okolicach Nowego Sącza i Limanowej – miejsca, w którym 40 lat temu powstała firma PPL Koral.

W spocie przedstawiona jest sentymentalna podróż głównego bohatera do domu. Aktor jedzie klasycznym kabrioletem krętymi drogami pośród górskich krajobrazów nowosądecczyzny. Po drodze robi zdjęcia aparatem – który jest rodzinną pamiątką z czasów młodości. Bohater podziwia magiczne widoki i jedząc lody Bracia Koral wspomina miłe momenty sprzed lat. Każdej z nich towarzyszą mu smaki lodów. W ostatniej scenie bohater dociera do rodzinnego domu, gdzie w ogrodzie czekają jego bliscy, którym w prezencie przekazuje lody familijne o „smaku jak dawniej”. Finałowa scena ma podkreślać hasło kampanii: „Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy.”

Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30-sekundowych oraz ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich, m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.