02.04.19, 22:00
Igor Przespolewski awansuje w spółce Multikino
Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino S.A., zastępując Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.
Jako szef działu marketingu Igor Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.
Przespolewski w obszarze marketingu działa od dziewięciu lat. Z Multikinem związany jest od 2013 r. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. W 2018 r. został wyróżniony honorowym „złotym biletem” – nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupa Novartis. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Komentarze