02.04.19, 22:00
Igor Przespolewski awansuje w spółce Multikino
Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino S.A., zastępując Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.
Jako szef działu marketingu Igor Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.
Przespolewski w obszarze marketingu działa od dziewięciu lat. Z Multikinem związany jest od 2013 r. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. W 2018 r. został wyróżniony honorowym „złotym biletem” – nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupa Novartis. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze