08.04.19, 20:00
Big Picture wspiera markę Coca-Cola w ramach kampanii Razem smakuje lepiej
Do grona klientów Big Picture dołączyła marka Coca-Cola. Firma powierzyła agencji obsługę działań PR w ramach flagowej kampanii „Razem smakuje lepiej”.
Tegoroczna kampania ma wymiar szczególny – obok klasycznych narzędzi, sięga do korzeni zaangażowania społecznego marki i adresuje wyzwanie w postaci towarzyszących obecnie Polsce i Europie podziałów społecznych. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
„Obserwując przez lata w Cannes kampanie Coca-Cola z całego świata, tak różne i mierzące wyżej niż rynkowy sprzedażowy standard, myślałam wiele razy, że fantastycznie byłoby pracować dla marki, która ma odwagę mówienia o sprawach ważnych oraz skalę, pozwalającą na szerokie dotarcie z przekazem. Niewiele jest brandów, które z taką konsekwencją poruszają kwestie wyzwań kulturowych i budowania porozumienia ponad podziałami politycznymi. Coca-Cola mówi dziś o problemie podziałów w Europie i na świecie. Wierzę, że takie kampanie jak ta – masowe, lżejsze i świeże, robione właśnie przez marki, mają szczególne znaczenie. Jesteśmy ogromnie dumni, że możemy dołączyć do grona agencji wybranych przez markę Coca-Cola do współpracy – traktujemy to jako wielkie wyróżnienie” – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.
Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla marki Coca-Cola zajmie się w Big Picture zespół łączący kompetencje z dwóch praktyk – teamu odpowiedzialnego za komunikację topowych marek life-style, zarządzanego przez Helenę Korniejew, ale także zespołu Hanny Waśko, CEO Big Picture, specjalizującego się w doradztwie strategicznym oraz projektach o wymiarze NGO’s i społecznym. Agencja na potrzeby obsługi projektów Coca-Cola poszerzy też skład stałego teamu.
Współpraca marki i agencji ma charakter długofalowy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze