09.04.19, 10:00
Rozgłośnie wyemitują trzeci Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy
Tradycyjnie, 11 kwietnia br. rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji znajdą się atrakcje dla słuchaczy, a rano nadany zostanie po raz kolejny Charytatywny Blok Reklamowy.
11 kwietnia na antenach 170 stacji należących do pięciu grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Polskiego Radia, nadawane będą specjalne konkursy i programy związane z radiem, zapraszani będą nietypowi goście, a tematyka radiowa będzie gościć przez cały dzień na antenach rozgłośni. W tym roku zorganizowany zostanie po raz drugi, cykl eventów RadioWIEC w warszawskich domach mediowych.
W ramach świętowania Polskiego Dnia Radia nadany zostanie również Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy. Rano, między 8:00 a 8:30 wszystkie stacje wyemitują jeden, specjalny blok, z którego całkowity przychód zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które opiekuje się dziećmi z dysfunkcją słuchu. Dzięki temu wsparciu Stowarzyszenie będzie mogło sfinansować m.in. terapię i rehabilitację dzieci z wadą słuchu, zorganizować turnusy rehabilitacyjne i zajęcia integracyjne.
Polski Dzień Radia został ustanowiony na pamiątkę przyjęcia w 1923 r. przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich dokumentu, w którym zawarto opinie do wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. W efekcie powstała ustawa na mocy której dwa lata później nadano pierwszą polską audycję radiową.
Akcję I Love Radio organizuje wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze