10.04.19, 10:58
I kwartał 2019 r.: RMF FM absolutnym liderem, Trójka po raz pierwszy trzecia, wielki spadek Jedynki
Radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera. Trójka po raz pierwszy w historii weszła na podium – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2019 r. do 31 marca 2019 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Radio RMF FM bije rekordy popularności. Stacja w I kwartale 2019 r. zanotowała aż 27,5 proc. udziału w rynku słuchalności (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). To w porównaniu do I kwartału 2018 r. oznacza wzrost aż o 1,5 p.p. Na drugim miejscu pozostaje Radio Zet (słuchalność bez zmian). Na trzecim miejscu po raz pierwszy w historii pojawiła się Trójka. Udział stacji w rynku wyniósł 5,2 proc. Taki wynik oznacza jednak spadek słuchalności o 0,6 p.p. Na czwarte miejsce spadła Jedynka z rekordowym spadkiem o 2,4 p.p. Stacja zanotowała 5,2 proc. udziału w rynku. To po raz kolejny najniższa słuchalność stacji w historii badań i po raz pierwszy pojawienie się rozgłośni poza podium.
Kolejne stacje w zestawieniu to: VOX FM (strata 0,4 p.p.), TOK FM (słuchalność bez zmian), AntyRadio(wzrost o 0,3 p.p.), Radio Maryja (strata 0,6 p.p.), RMF Classic (wzrost o 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (słuchalność bez zmian), Dwójka (strata 0,1 p.p.) i Muzo.fm (strata 0,1 p.p.).
Sumarycznie ogólnopolskie kanały Polskiego Radia w I kwartale 2019 r. straciły aż 3 p.p.
Udział stacji radiowych w rynku
styczeń 2018 : marzec 2018 | kwiecień 2018 : czerwiec 2018 | lipiec 2018 : wrzesień 2018 | październik 2018 : grudzień 2018 | styczeń 2019 : marzec 2019 | |
Radio RMF FM | 26,0% | 25,3% | 26,0% | 26,0% | 27,5% |
Radio ZET | 12,0% | 12,7% | 12,3% | 12,7% | 12,0% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 5,8% | 5,7% | 5,7% | 5,6% | 5,2% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 7,6% | 6,8% | 6,7% | 5,9% | 5,2% |
VOX FM | 3,8% | 4,0% | 3,9% | 4,0% | 3,4% |
Radio TOK FM | 2,1% | 2,0% | 1,7% | 2,1% | 2,1% |
AntyRadio | 1,7% | 2,0% | 2,1% | 1,8% | 2,0% |
Radio Maryja | 2,5% | 1,8% | 1,5% | 1,8% | 1,9% |
RMF Classic | 1,4% | 1,5% | 1,1% | 1,7% | 1,5% |
Polskie Radio 24 | 0,5% | 0,5% | 0,4% | 0,6% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,4% | 0,5% | 0,6% | 0,4% |
Radio Muzo.fm | 0,4% | 0,3% | 0,4% | 0,3% | 0,3% |
Fale:
styczeń 2018 : marzec 2018 (wielkość: 20 827)
kwiecień 2018 : czerwiec 2018 (wielkość: 20 690)
lipiec 2018 : wrzesień 2018 (wielkość: 20 984)
październik 2018 : grudzień 2018 (wielkość: 20 903)
styczeń 2019 : marzec 2019 (wielkość: 20 986)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 163 920 (1 620 263 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze