15.04.19, 10:00

Monika Wasilewska, Maciej Robak i Marcel Cegliński awansują w kreacji K2

Monika Wasilewska
Fot.: materiały prasowe

Na nowe stanowiska w kreacji K2 awansowali: Monika Wasilewska, Maciej Robak oraz Marcel Cegliński. Cała trójka raportować będzie bezpośrednio do Filipa Szperla, szefa kreacji. 

Monika Wasilewska, dotychczasowa Senior Copywriterka, awansowała na stanowisko Head of Creative Team i pokieruje zespołem odpowiadającym za całościową, kreatywną obsługę marki Netflix w social mediach. Maciej Robak, do niedawna Senior Art Director, w wyniku awansu został nowym Head of Arts i będzie odpowiadał za finalną, wizualną jakość projektów wychodzących z K2. Marcel Cegliński wcześniej Head of Art & Design w K2 Media (aktualnie K2 Precise), objął stanowisko Head of Social Creatives i kieruje zespołem realizującym projekty kreatywne dedykowane kanałom społecznościowym.

Monika Wasilewska pracę w branży reklamowej rozpoczęła w 2011 r jako Social Media Specialist, tworząc komunikację w kanałach społecznościowych pkt.pl. Od 2012 r. pracowała w Lubię to - linked by Isobar, pełniąc funkcję Content Designera,
a następnie Copywritera. Od 2015 r. zarządzała zespołem copywriterów w agencji WebTalk. W K2 od ponad dwóch lat wykorzystuje swoje doświadczenie, tworząc i realizując projekty dla marki Netflix. Wasilewska pracowała dla takich klientów jak: Nutella, Nivea, Starbucks, Tiger Energy Drink, Virgin Mobile, Lech, Książęce, Kinder Niespodzianka, Media Markt, Biedronka, CityFit, Kazar, Disney, Krupnik, KIA Motor oraz Vespa. Na swoim koncie ma kilka nagród, a wśród nich: KTR, Kreaturę oraz Golden Arrow. 

Maciej Robak posiada 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W agencji K2 pracuje od 12 lat, w trakcie których współpracował z ponad 80 markami. Do najważniejszych swoich projektów zalicza te zrealizowane m.in. dla: PGE, CD PROJEKT RED, Decathlon oraz Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Jest autorem kreacji do międzynarodowej kampanii promującej dodatek do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino” oraz wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint” na 11 rynkach.

Marcel Cegliński w branży reklamowej pracuje od dziewięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w kieleckiej agencji Simply Creative. W 2014 r. objął stanowisko Graphic Designera w należącej do Grupy K2 agencji K2 Media (obecnie K2 Precise). Po trzech latach awansował i objął zarządzanie teamem designerów. W 2018 r., wraz ze swoim zespołem, dołączył do zintegrowanego działu kreacji K2 oraz K2 Media (obecnie K2 Precise). Cegliński współpracował z takimi klientami jak: Echo Investments, Grupa Żywiec, Volkswagen, Bebiko (Nutricia), Lactalis, Ambition, Costa Coffee, H&M, Media Markt, Philips, Stock oraz Samsung. Współrealizowana przez niego chatbotowa loteria dla marki Desperados nagrodzona została statuetkami Mixx Awards oraz Innovation Ad.

Komentarze

Powiązane

08.09.24, 12:13
| reklama & PR » informacje
Work-Sport Balance. Decathlon startuje z niestandardową kampanią. Zaplanowano działania w Dzień Dobry TVN i Radiu Eska
Marka Decathlon wystartowała z ogólnopolską kampanią „Work-Sport Balance”, w ramach której wprowadza nowy benefit pracowniczy o tej samej nazwie. Jest to reakcja firmy na najnowsze badania Eurostatu, z których wynika, że Polki i Polacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie.
08.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wielka Stopa w kampanii deserów w pouchu od marki Łowicz
Marka Łowicz wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów.
07.09.24, 16:44
| reklama & PR » informacje
Centrum Designu Domoteka współpracuje z agencją Valkea
Centrum Designu Domoteka warszawskie centrum posiadające w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz, rozpoczęło współpracę z agencją Valkea. Partnerstwo ma na celu stworzenie nowej, innowacyjnej strategii oraz linii kreatywnej, które mają podkreślać charakter i ofertę Domoteki.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
07.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Oswoić prądożerców. Nietypowa kampania E.ON Polska
Ruszyła kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd.
06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.