16.04.19, 18:00

Więcej unikalnych treści i nowy wygląd. Premiera nowego serwisu magazynu Kuchnia

Nowa strona internetowa magazynu "Kuchnia"
Fot.: materiały prasowe

Odświeżony layout z większymi zdjęciami i łatwiejszym dostępem do przepisów sezonowych, a także więcej unikalnych treści kulinarnych – to część zmian wprowadzonych w serwisie Magazyn-Kuchnia.pl. Strona dwumiesięcznika „Kuchnia” w nowej odsłonie dostępna jest dla internautów od 16 kwietnia br.

Po zmianach, które nastąpiły w marcu br. na łamach papierowego wydania „Kuchni”, przyszedł czas na rozwój działań online – redakcja lifestyle’owego pisma kulinarnego oddaje w ręce czytelników ulepszony serwis pisma.

Nowa strona internetowa „Kuchni” świetnie oddaje charakter współczesnego stylu gotowania i jest minimalistyczna. Nastawiamy się na potrzeby internautów, którzy poszukują pewnego źródła inspirujących oraz sprawdzonych przepisów opatrzonych praktycznymi wskazówkami, m.in. dotyczącymi niemarnowania żywności” – mówi Ewa Wagner, redaktor naczelna „Kuchni”.

Magazyn-Kuchnia.pl w odświeżonej wersji ma nowy kafelkowy układ treści. Większe zdjęcia mają pozwalać lepiej eksponować treści kulinarne, przede wszystkim przepisy, a także materiały sponsorowane, tworzone we współpracy z reklamodawcami. Nowym kolorem przewodnim jest pomarańczowy, nawiązujący do logotypu serwisu.

Na stronie głównej serwisu pojawiła się również specjalna sekcja z przepisami sezonowymi, w której prezentowane są najpopularniejsze dania w obecnym sezonie. W nowej wersji serwisu, bezpośrednio ze strony można kupić najnowsze papierowe wydanie pisma.

Nowy layout serwisu został zaprojektowany przez zespół magazynu „Kuchnia” we współpracy z działem technologii „Gazety Wyborczej”. „Głównym celem zmian, które są widoczne w serwisie, jest lepsze eksponowanie treści. Chcieliśmy, aby strona była bardziej przyjazna dla użytkowników, ułatwiała poruszanie się po niej i odnajdywanie interesujących artykułów. To dopiero początek zmian, które zaplanowaliśmy i będziemy starać się na bieżąco je wdrażać” – opisuje działania zespołu Dorota Kruk, dyrektorka biznesu serwisów „Gazety Wyborczej”.

W serwisie systematycznie mają pojawiać się również nowe, unikalne materiały redakcyjne – nie tylko przepisy kulinarne, ale też wiele inspiracji i porad, a także rekomendacji najlepszych restauracji w Polsce, a także w Europie.

Komentarze

Powiązane

17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
17.03.25, 14:49
| prasa » informacje
Czego lekarz Ci nie powie. Poradnik 50+ wydanie specjalne
Na rynku prasowym pokazało się wydanie specjalne miesięcznika „Poradnik 50+” pt. „Czego lekarz ci nie powie” (Wydawnictwo Bauer). Podobnie jak tytuł macierzysty, to magazyn skierowany do kobiet w wieku 50+ i starszych, zainteresowanych poradami zdrowotnymi.
17.03.25, 10:23
| prasa » ludzie
Joanna Lorynowicz powraca do Twojego Stylu
Joanna Lorynowicz, była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska), po ponad siedmiu latach ponownie dołączyła do redakcji „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer).
17.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
12.03.25, 06:00
| prasa » informacje
Zmiany w Grupie Agora. Maksymilian Salski z nową rolą
W marcu 2025 roku Maksymilian Salski objął stanowisko Chief Subscription Officer w Grupie Agora.