23.04.19, 12:00
Q&A Communications obsłuży centrum handlowe Posnania
Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR. Przez najbliższe dwa lata działaniami komunikacyjnymi zajmować się będzie poznańska agencja Q&A Communications.
Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć współtworzonych z lokalną społecznością. Q&A Communications będzie odpowiadać zarówno za komunikację wizerunkową, jak i kryzysową. Przedstawiciel agencji będzie również pełnił rolę rzecznika prasowego Posnanii.
Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą Group Project Manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, Project Manager w Q&A Communications. Umowa z Posnanią obowiązuje od 1 kwietnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze