23.05.19, 12:20
Daria Sacha w Zarządzie GroupM
Daria Sacha dołączyła do struktur GroupM i zajęła stanowisko chief commercial oficera. Jej zadaniem będzie rozwijanie oferty handlowej GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Sacha dołączyła do zarządu GroupM, spółki tworzącej negocjacyjne i technologiczne zaplecze agencji mediowych WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare). Jako chief commercial officer grupy będzie odpowiadała za rozwój i sprzedaż usług reklamowych GroupM, głównie w obszarze nowych mediów. Ma również dynamizować rozwój innowacji w ofercie handlowej grupy. Nowa członkini zarządu GroupM będzie raportować bezpośrednio do Izabeli Albrychiewicz.
Daria Sacha jest od 20 lat związana z branżą reklamową i strukturami WPP. Do GroupM przeszła z agencji Wavemaker, gdzie z ramienia zarządu odpowiadała od 2015 r. za trading, finanse i ofertę handlową. Wcześniej przez ponad 14 lat była związana z MediaComem, z czego ostatnich siedem - jako managing partner odpowiedzialny kolejno za kluczowe obszary działalności spółki: m.in. client service, ofertę handlową, negocjacje, finanse.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze