11.06.19, 18:00
Efekt Aaach! w kampanii marki Finish
Finish za pomocą sugestywnych analogii chce pokazać konsumentom lepsze efekty zmywania dzięki dodatkom do zmywarek w nowej kampanii „Efekt Aaach!”.
Kampania digitalowa dedykowana dodatkom marki Finish do zmywarek, wystartowała w maju br. To pierwszy etap zaplanowanych na ten rok działań. Za pomocą prostych analogii marka chce pokazać jak działają produkty, porównując ich efekty do gruntownego sprzątania czy, np. malowania paznokci.
Kampania skupia się na promowaniu wybranych produktów z asortymentu dodatków do zmywarek marki Finish. W ramach kampanii przygotowane zostały liczne formaty, realizujące cele zarówno wizerunkowe, jak i edukacyjne. Materiały filmowe trafiły do sieci, m.in. na YouTube, Facebook i Instagram. Działania w social mediach uzupełniły działania w OLV, formaty display programmatic, a także reklamy natywne.
Za koncepcję kreatywną, key visual oraz finalną produkcję materiałów odpowiada agencja kreatywna Chromatique, z kolei za zakup i media planning odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Komentarze