31.05.19, 07:00

Jakub Sadecki: Do Warszawy wchodzimy powoli, bez rewolucji, a z planem

Jakub Sadecki
Fot.: archiwum rozmówcy

Rozmowa z Jakubem Sadeckim, Prezesem Zarządu Grupy Eskadra, o nowym oddziale agencji w Warszawie, pracy firmy po rozszerzeniu działalności oraz o różnicach w prowadzeniu biznesu poza centrum reklamowym i medialnym.

Kuba Wajdzik: Nowy oddział Grupy Eskadra powstał w Warszawie. To potrzeba obecnych czasów czy naturalny kierunek rozwoju agencji?
Jakub Sadecki: Nie od dziś wiadomo, że w branży reklamowej to zawsze Warszawa była górą. Dla nas to naturalny kierunek rozwoju wynikający z wielu potrzeb. Dzięki oddziałowi w Warszawie możemy być bliżej naszych klientów, ale również eksplorować nowy rynek. 

KW: Państwa oddział powstaje w oparciu o działające już Szpunar Studio w Warszawie. Która ze stron wpadła na ten pomysł?
JS: Pomysł połączenia warszawskiego oddziału Eskadry ze Szpunar Studio powstał w wyniku licznych rozmów. Plan powstał już jakiś czas temu i wygląda na to, że może przynieść korzyści dla obu stron. Wierzymy, że możemy się od siebie wiele nauczyć, co pozytywnie wpłynie na nową jakość, którą będziemy w stanie dostarczyć naszym klientom.

KW: Agencja chce rozwijać swoją pozycję na polu designu. Widzą Państwo w tym obszarze lukę na rynku?
JS: Chcielibyśmy aby z czasem stało się to naszą przewagą. Współpraca z Nikodemem Szpunarem i jego zespołem poszerza nasze możliwości.

KW: Jak w praktyce będzie wyglądać praca agencji po rozszerzeniu działalności?
JS: Jako agencja nadal pozostajemy w Krakowie, do Warszawy wchodzimy powoli, bez rewolucji, a z planem. Na ten moment w Warszawie będzie pracowało kilka osób, być może w przyszłości będzie ich coraz więcej.

KW: Jak wyglądają różnice w prowadzeniu agencji reklamowej poza centrum reklamowym i medialnym?
JS: Traktujemy to jako przewagę. Staramy się świadomie odróżnić od konkurencji i tu z Krakowa, udaje nam się to całkiem nieźle. Jesteśmy pewnego rodzaju alternatywą w branży.

KW: Eskadra pozostaje wciąż niezależną agencją reklamy. Co jest największą trudnością w działalności poza międzynarodowymi strukturami?
JS: Przede wszystkim konieczność wywalczenia stu procent biznesu w przetargach. Trudne realia polskiego rynku wcale w tym nie pomagają.

KW: Jak Internet i media społecznościowe przebudowały formy działalności agencji reklamowych w ostatnich latach?
JS: Media społecznościowe, tak samo jak wiele innych nowych technologii, zwiększyły arsenał narzędzi, którymi możemy się posługiwać.

KW: Jakie są najbliższe plany Grupy Eskadra?
JS: Pracujemy nad poszerzeniem prowadzenia projektów w oparciu o autorską metodologię Wise Brand polegającą na świadomie generowanej kulturze własnej przez markę i budowanie w oparciu o nią lojalnych społeczności konsumentów nowej generacji. Poza tym, oczywiście skupiamy się na realizacji bieżących projektów dla naszych klientów, wciąż walczymy o wygrane briefy i niezmiennie rozwijamy swoje umiejętności w podejściu platformowym i analitycznym.

KW: Dziękuję za rozmowę.

Jakub Sadecki
Prezes Grupy Eskadra. Z reklamą, mediami i marketingiem związany od ponad dekady. Współtworzył kampania dla takich marek jak m.in.: LOT, Red Bull, Lotos, Santander Consumer Bank, Mercedes, Porsche czy Mazda.

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.