03.06.19, 16:00
Impel Visual Solutions odpowiada za branding stadionów MŚ U-20
1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Efekty pracy Impel Visual Solutions można zobaczyć w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.
Łącznie 7,8 tys. materiałów graficznych podzielonych na 600 elementów przygotowano do brandingu sześciu stadionów, na których rozgrywane są Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Efekt? Materiały graficzne dokoła murawy, oznakowanie pod koroną stadionu, oznakowanie sektorów, szatni, tuneli i korytarzy. Stadiony w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach i Bielsku-Białej były gotowe na czas.
Na pomiary stadionów, zaprojektowanie grafik, wydrukowanie ich, napisanie instrukcji montażu i samo zamontowanie specjaliści z Impel Visual Solutions mieli czas od połowy kwietnia. Drukować zaczęli po weekendzie majowym, montaże – na wszystkich stadionach jednocześnie – rozpoczęły się w połowie maja. Na wszystkich pojawiły się, m.in. oznaczenia stadionu i logotypy turnieju. Do oznakowania każdego obiektu wykorzystano 1,3 tys. mkw. materiałów graficznych. Po 100 elementów na stadion. Największym wyzwaniem był branding Stadionu Miejskiego w Łodzi, gdzie mecze rozgrywa reprezentacja Polski i gdzie rozegrany zostanie finał.
To kolejny tak duży projekt Impel Visual Solutions w tym roku. Dotychczas firma wykonała, m.in. rebranding dwóch dużych banków: BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen, branding Dyskontu Paliwowego w Zgorzelcu i nowo otwartego centrum Silesia Outlet Gliwice. Wizualne efekty pracy firmy są widoczne, np. w placówkach Millenium, PKO BP, Pizza Hut i Starbucks.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze