03.06.19, 16:00

Impel Visual Solutions odpowiada za branding stadionów MŚ U-20

Stadion w Bydgoszczy
Fot.: materiały prasowe

1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Efekty pracy Impel Visual Solutions można zobaczyć w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.

Łącznie 7,8 tys. materiałów graficznych podzielonych na 600 elementów przygotowano do brandingu sześciu stadionów, na których rozgrywane są Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Efekt? Materiały graficzne dokoła murawy, oznakowanie pod koroną stadionu, oznakowanie sektorów, szatni, tuneli i korytarzy. Stadiony w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach i Bielsku-Białej były gotowe na czas.

Na pomiary stadionów, zaprojektowanie grafik, wydrukowanie ich, napisanie instrukcji montażu i samo zamontowanie specjaliści z Impel Visual Solutions mieli czas od połowy kwietnia. Drukować zaczęli po weekendzie majowym, montaże – na wszystkich stadionach jednocześnie – rozpoczęły się w połowie maja. Na wszystkich pojawiły się, m.in. oznaczenia stadionu i logotypy turnieju. Do oznakowania każdego obiektu wykorzystano 1,3 tys. mkw. materiałów graficznych. Po 100 elementów na stadion. Największym wyzwaniem był branding Stadionu Miejskiego w Łodzi, gdzie mecze rozgrywa reprezentacja Polski i gdzie rozegrany zostanie finał.

To kolejny tak duży projekt Impel Visual Solutions w tym roku. Dotychczas firma wykonała, m.in. rebranding dwóch dużych banków: BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen, branding Dyskontu Paliwowego w Zgorzelcu i nowo otwartego centrum Silesia Outlet Gliwice. Wizualne efekty pracy firmy są widoczne, np. w placówkach Millenium, PKO BP, Pizza Hut i Starbucks.

Komentarze

Powiązane

25.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100 proc. udziałów w K2 Create i K2 Precise.
25.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Artur Szczygielski dołącza do ekipy Clue PR
Do Clue PR dołączył Artur Szczygielski, który objął stanowisko PR Managera w praktyce Tech and Retail. Nowy pracownik agencji będzie koordynował prace kilkuosobowego zespołu, m.in. dla klientów agencji: Benefit Systems, NEONET oraz Netto.
25.09.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Najbliżej do formy. Zdrofit rusza z kampanią
W najnowszej kampanii „Najbliżej do formy” sieci Zdrofit, występuje osiem osób, którym wsparcie w ćwiczeniach zapewniają trenerzy i instruktorzy, pracujący w klubach Zdrofit. W jesiennej kampanii marka stawia na aktywną obecność w życiu ćwiczących oraz na zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze aktywni nie są. 
24.09.23, 16:11
| reklama & PR » informacje
adidas Originals z nowym hasłem przewodnim
Odkąd został po raz pierwszy zaprezentowany światu ponad 50 lat temu, trefoil przeżył tysiące wcieleń, trafiając na stopy wszystkich, od sportowców po pionierów kultury. Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back".
24.09.23, 10:28
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria Ziarna Jacobs w Kaufland. Ekspresy do kawy do wygrania w loterii Jacobs
W sieci Kaufland rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Odkryj smak ziaren Jacobs. Codziennie graj o ekspres Philips.”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
23.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nowa akcja Fundacji DKMS „W tobie nadzieja na dopasowanie”
Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie” jest emitowany w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.
22.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Gwiazdor NBA ambasadorem Superbet
Tegoroczny mistrz i dwukrotny MVP finałów NBA Serb Nikola Jokić, stał się tym samym jednym z najważniejszych czynnych sportowców, będących jednocześnie ambasadorem marki bukmacherskiej. Współpraca będzie obowiązywać na rynku serbskim.
22.09.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kampania wygodnej pożyczki od Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A.
Najnowsza akcja Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. promuje wygodną pożyczkę. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, przygotowanie kreacji oraz realizacja szerokiego zakresu działań, obejmujących telewizję, platformy VOD, radio online, materiały video dla digitalu, reklamę w miejscach sprzedaży itp. 
22.09.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Loteria „Królewski LUZ BLUZ” od firmy Wawel
18 września br. wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy. Loteria potrwa do 29 października br.
22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.