04.06.19, 19:00
Grześki latem nie pływają w czekoladzie! Ruszyła wakacyjna kampania marki Grześki
W czerwcu br. wystartowała silna kampania reklamowa marki Grześki (Colian). Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie.
Kampania marki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację mają wzmocnić emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach TV, które mają potrwać do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.
Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze