07.06.19, 21:00

Osiem osób awansuje w 24/7Communication

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

W ramach poszczególnych działów 24/7Communication, osiem osób otrzymało awans. Największe zmiany nastąpiły w obszarze Client Service, na nowych stanowiskach również osoby z działu social media oraz z 24/7 Studio.

Magdalena Klejment, związana z agencją od ponad pięciu lat, objęła stanowisko Senior Account Managera. Aktualnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów, m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR.

Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn, która awansowała na stanowisko Account Managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, Employer Brandingu i CSR.

Karolina Partyka na nowym stanowisku Account Managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.

Katarzyna Czajkowska objęła funkcję Junior Account Managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę wieloletniego Klienta Agencji – McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR. Dla McDonald’s Polska organizowała, m.in. długofalowe programy dla pracowników - „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”.

Aleksandra Jasińska związana jest z agencją od trzech lat. Jako Junior Account Manager realizuje projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak i międzynarodowych firm.

Karolina Papis, która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko Account Executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej, organizując kongresy dla największych stowarzyszeń naukowych na całym świecie.

Od dwóch lat w agencji działa 24/7studio, czyli dział zajmujący się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital. W ramach tej struktury Rafał Śliwczyński, wielokrotnie nagradzany za swoje osiągnięcia artystyczne, objął stanowisko Graphic Designera.

W ramach działu Social Media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – Paid Media, w ramach której Szymon Marczak objął stanowisko Junior Paid Media Specialist. Zadania w nowej roli mają objąć planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.