07.06.19, 14:00
Milka darkmilk debiutuje na rynku. Marka będzie miała silne wsparcie reklamowe
Mondelez Polska wprowadza na rynek nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.
Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W maju w sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Z kolei w czerwcu organizowane będą akcje samplingowe w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Wtedy ruszy także emisja dedykowanej reklamy TV. Promocja będzie widoczna również w digitalu, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację kreacji odpowiadają agencje Carla Zuri oraz Hasselford. Obsługę social media powierzono agencji Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Komentarze