07.06.19, 18:00
Krzysztof Piątek reklamuje ofertę PLAY HOMEBOX
Krzysztof Piątek będzie promować najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX. Kampania reklamowa z udziałem piłkarza wystartowała 7 czerwca br.
„Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Już dzisiaj Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX” – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. Marketingu marki PLAY.
7 czerwca br. ruszyła kampania reklamowa z ATL, BTL oraz digital. Napastnika reprezentacji Polski będzie można zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze