12.06.19, 09:05
Mecz Polska – Izrael obejrzało 5,2 mln widzów
Mecz Polska-Izrael w ramach eliminacji do Mistrzostw Europy, był hitem TVP1 i TVP Sport. Wydarzenie w minucie największej oglądalności śledziło 47 proc. widowni telewizyjnej.
Według NAM transmisję obejrzało w TVP1 i TVP Sport łącznie 5,2 mln widzów (38 proc. udziału w rynku). Widownia spotkania w minucie najwyższej oglądalności (o godz. 22:39) dla obu anten wyniosła 6,2 mln przy udziałach 47 proc. W Jedynce mecz oglądało średnio 4,4 mln, a w TVP Sport 807 tys. kibiców.
10 czerwca br. TVP1 z udziałami 15,6 proc. w grupie 4+ była liderem spośród wszystkich stacji telewizyjnych.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze