19.06.19, 18:00
Cape Morris pracuje dla Muzeum Polskiej Wódki
Muzeum Polskiej Wódki w Warszawie podjęło współpracę z Cape Morris w ramach obsługi w zakresie działań promocyjnych i komunikacyjnych.
Dotychczas agencja Cape Morris odpowiadała za promocję otwarcia Kina Muzeum Polskiej Wódki, które po zamknięciu słynnego Kina Praha stało się jedynym obiektem tego typu na warszawskiej Pradze.
Dodatkowo, Muzeum powierzyło agencji promocję oraz obsługę komunikacyjną przy okazji Pierwszych Urodzin Muzeum Polskiej Wódki, trzydniowego wydarzenia, odbywającego się w dniach 14-16 czerwca br.
Po stronie Cape Morris znalazło się przygotowanie informacji prasowych, artykułów sponsorskich, promocji w mediach społecznościowych oraz kampanii display.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze